تاریخ انتشار : پنجشنبه 26 آبان 1401 - 20:22
کد خبر : 107724

کی روش ستاره ایران را از ترکیب خارج می کند

کی روش ستاره ایران را از ترکیب خارج می کند

سردار آزمون که از دو ماه قبل با مصدومیت دست و پنجه نرم می‌کند، در آخرین بازی دوستانه تیم ملی مقابل تونس غایب بود. تیم ملی فوتبال ایران باید دوشنبه هفته آینده در اولین بازی خود در جام جهانی به مصاف انگلیس برود. اما یکی از مهم ترین علامت سوال ها در خصوص تیم ملی

سردار آزمون که از دو ماه قبل با مصدومیت دست و پنجه نرم می‌کند، در آخرین بازی دوستانه تیم ملی مقابل تونس غایب بود.

تیم ملی فوتبال ایران باید دوشنبه هفته آینده در اولین بازی خود در جام جهانی به مصاف انگلیس برود. اما یکی از مهم ترین علامت سوال ها در خصوص تیم ملی ایران ترکیب خط حمله تیم کی روش برابر رقیب قدرتمند خود است.

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی ۲۰۱۸ از مهدی طارمی در پست وینگر استفاده کرد و سردار آزمون را به عنوان مهاجم هدف میدان داد اما با توجه به شرایط آزمون و دوری طولانی‌مدت او از میادین این احتمال وجود دارد که مهاجم باتجربه تیم ملی برای دیدار حساس مقابل انگلیس در ترکیب اصلی قرار نگیرد و احتمالاً مهدی طارمی انتخاب کارلوس کی‌روش در خط حمله خواهد بود و آزمون به عنوان یار جانشین به ترکیب اضافه می‌شود.

آزمون بعد از اضافه شدن به کاروان تیم ملی در دوحه، در تمرینات گروهی حضور داشته اما عدم حضور او در مسابقه تدارکاتی مقابل تونس نشان می‌دهد که مهاجم باتجربه تیم ملی هنوز به فرم ایده‌آل خود نرسیده و به نظر می‌رسد که کارلوس کی‌روش قصد ندارد که روی مهاجم تیمش ریسک کند.

پیش بینی می شود در بازی برابر انگلیس مهدی طارمی مهاجم نوک تیم ملی ایران باشد و کمی عقب تر از او احتمالا علیرضا جهانبخش به میدان خواهد رفت.

مخاطب گرامی، ارسال نظر پیشنهاد و انتقاد نسبت به خبر فوق در بخش ثبت دیدگاه، موجب امتنان است.

 

ع

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....