تاریخ انتشار : شنبه 3 خرداد 1399 - 14:31
کد خبر : 9397

کی روش بخشی از طلب ۲۰۰ هزار دلاری اش را تقدیم مراکز خیریه مشهد کرد

کی روش بخشی از طلب ۲۰۰ هزار دلاری اش را تقدیم مراکز خیریه مشهد کرد

مدتی قبل فدراسیون فوتبال ایران از سوی فیفا به پرداخت مبلغ ۲۰۰ هزار دلار به کارلوس کی روش سرمربی اسبق تیم ملی فوتبال برای جام ملت‌های ۲۰۱۹ امارات محکوم شد. این موضوع در هفته‌های اخیر بسیار جنجال ساز شده بود و درحالیکه بسیاری از رسانه‌ها و کارشناسان مسئولان فدراسیون و شخص کی روش را برای

مدتی قبل فدراسیون فوتبال ایران از سوی فیفا به پرداخت مبلغ ۲۰۰ هزار دلار به کارلوس کی روش سرمربی اسبق تیم ملی فوتبال برای جام ملت‌های ۲۰۱۹ امارات محکوم شد.

این موضوع در هفته‌های اخیر بسیار جنجال ساز شده بود و درحالیکه بسیاری از رسانه‌ها و کارشناسان مسئولان فدراسیون و شخص کی روش را برای قرار گرفتن بندی در قرارداد او که با سومی در رقابت‌هایی که در آن دیدار رده بندی برگزار نمی‌شود، سبب پرداخت پاداش به این مربی شود مورد انتقاد قرار می‌دادند در نهایت اتفاق جالبی در این زمینه رخ داد.

بیشتر بخوانید: فیفا پول کی‌روش را پرداخت می‌کند

فدراسیون فوتبال ایران ابتدا قصد داشت برای بررسی مجدد این رای به دادگاه CAS اعتراض کند، اما پس از مذاکراتی که مهدی محمدنبی با کی روش انجام داد، ورق برگشت.

کی روش در روز‌های اخیر بخشی از این ۲۰۰ هزار دلار را به خود فدراسیون بخشیده و مابقی پول هم قرار است به ۲ مرکز خیریه در مشهد مقدس تقدیم شود.

حال فدراسیون فوتبال قرار است به زودی شرایطی را برای انتقال بخشی از مطالبات خود از فیفا انجام بدهد تا این اقدام انسان دوستانه و فوق العاده ارزشمند سرمربی پرتغالی حالت عملیاتی به خود بگیرد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....