تاریخ انتشار : چهارشنبه 14 اردیبهشت 1401 - 20:46
کد خبر : 86589

کنسرت تتلو ۴۰ میلیارد تومان ارز از ایران خارج کرد!

کنسرت تتلو ۴۰ میلیارد تومان ارز از ایران خارج کرد!

شب دوشنبه  امیرحسین مقصودلو معروف به تتلو در ترکیه بار دیگر کنسرت داشت. برخی می‌گویند قیمت بلیت کنسرت این خواننده از ۲۰۰ دلار تا ۵۰۰ دلار فروخته شد. شب دوشنبه امیرحسین مقصودلو معروف به تتلو در ترکیه بار دیگر کنسرت داشت. البته این کنسرت نیز حواشی زیادی داشت. به ویژه اینکه در این کنسرت سحر

شب دوشنبه  امیرحسین مقصودلو معروف به تتلو در ترکیه بار دیگر کنسرت داشت. برخی می‌گویند قیمت بلیت کنسرت این خواننده از ۲۰۰ دلار تا ۵۰۰ دلار فروخته شد.

شب دوشنبه امیرحسین مقصودلو معروف به تتلو در ترکیه بار دیگر کنسرت داشت. البته این کنسرت نیز حواشی زیادی داشت. به ویژه اینکه در این کنسرت سحر قریشی، بازیگر نیز حضور داشت. اما قیمت بلیت کنسرت تتلو چقدر بود؟

قیمت بلیت کنسرت تتلو ۱۴۰۱

برخی از رسانه‌ها مدعی هستند که برخی از بلیت‌های این کنسرت در ترکیه تا ۵۰۰ دلار هم به فروش رسیده است.

بهمن بابازاده، خبرنگار حوزه موسیقی در صفحه شخصی خود در توییتر نوشت: «کنسرت تتلو ۴۰ میلیارد تومان ارز از کشور خارج کرد. قیمت بلیت‌ها از ۲۰۰ تا ۵۰۰ دلار. بیش از نیمی از سالن بلیت ۵۰۰ دلاری خریدند. سالن ۳۵۵۵ نفر ظرفیت دارد و با دلار ۲۸ هزار تومانی، بیش از ۴۰ میلیارد تومان تنها برای خرید بلیت کنسرت ارز از ایران خارج شد.»

در گزارشی به بالا رفتن قیمت لیر ترکیه به دلیل اجرای تتلو اشاره شده است. آنطور که در این گزارش آمده «قیمت لیر ترکیه در صرافی‌ها بالاتر از بازار بود، درحالیکه بطور معمول، قیمت صرافی‌ها از بازار آزاد کمتر بوده است.

به ادعای برخی معامله‌گران یکسری خریدار از امتیازی که برای خرید لیر با قیمت رسمی داشتند، در این روزها دارند استفاده می‌کنند. وقتی می‌پرسیدی چرا؟ آنها می‌گفتند که ظاهرا یک خواننده ایرانی مقیم ترکیه کنسرت دارد و در این کنسرت قصد دارد از یک هنرپیشه معروف ایرانی خواستگاری کند.»

در کنسرتی که ۱۲ اردیبهشت در ترکیه برگزار شد امیرحسین مقصودلو، مادر و سحر قریشی را به حاضران معرفی کرد.

درآمد میلیاردی تتلو از کنسرت سال گذشته

مهرماه سال گذشته نیز تتلو کنسرت دیگری داشت که باز هم برخی از رسانه‌ها از درآمد میلیاردی او از این کنسرت نوشتند. رکنا نوشت: «در مورد درآمد کنسرت ۲۹ مهر ۱۴۰۰ امیر تتلو تخمین‌های زیادی زدند که عدد ۳۱ میلیارد منطقی‌تر است. بنابر بر تخمین‌ها تعداد جمعیت حاضر در کنسرت ۷۵۰۰ نفر بودند. اگر میانگین قیمت هر بلیت را با دلار ۲۷۵۰۰، ۱۵۰ دلار حساب کنیم عددی تخمینی به دست می‌آید.»

مخاطب گرامی، ارسال نظر پیشنهاد و انتقاد نسبت به خبر فوق در بخش ثبت دیدگاه، موجب امتنان است.

 

ع

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....