تاریخ انتشار : یکشنبه 22 خرداد 1401 - 10:30
کد خبر : 90717

کشاورزی باید دانش بنیان شود

کشاورزی باید دانش بنیان شود

شکرالهی، نماینده مردم شهرستان های رودبار جنوب، کهنوج، فاریاب، قلعه گنج و منوجان با تاکید بر لزوم دانش بنیان و به روز شدن حوزه کشاورزی گفت: این مساله می تواند اقتصاد کشاورزی را تقویت کند. منصور شکرالهی  در زمینه به روزرسانی کشاورزی و استفاده از ظرفیت دانش بنیانی ها در این حوزه اظهار کرد: با

شکرالهی، نماینده مردم شهرستان های رودبار جنوب، کهنوج، فاریاب، قلعه گنج و منوجان با تاکید بر لزوم دانش بنیان و به روز شدن حوزه کشاورزی گفت: این مساله می تواند اقتصاد کشاورزی را تقویت کند.

منصور شکرالهی  در زمینه به روزرسانی کشاورزی و استفاده از ظرفیت دانش بنیانی ها در این حوزه اظهار کرد: با توجه به شعار سال تولید باید با کیفیت و پشتوانه علمی انجام شود.

وی ادامه داد: اگر در هر کاری دانشگاه ها با کیفیت عالی ورود کنند و همه امور علمی پیش رود و جهاد کشاورزی هم باید مطابق با شعار سال بحث آموزش را در دستور کار قرار دهد و این مساله عملیاتی شود.

شکر الهی اظهار کرد: مجلس در این زمینه وظیفه نظارت را بر عهده دارد و پی گیری های لازم را انجام خواهیم داد. اگر شعار سال عملیاتی شود در کل کشور بسیاری از مشکلات حل خواهد شد.

وی با تاکید بر لزوم استفاده از ظرفیت های شرکت های دانش بنیان در حوزه کشاورزی استان کرمان گفت: بحث آبیاری و کشت سنتی باید برداشته شود. کشورهایی در دنیا هستند که درآمد کشاورزی آنها بیشتر از نفت ماست چون که آنها روش های سنتی را رها کرده اند و به سمت کشاورزی علمی رفته اند.

نماینده مردم شهرستان های رودبار جنوب، کهنوج، فاریاب، قلعه گنج و منوجان اظهار کرد: رئیس جمهور در سفر به جنوب استان کرمان و در ابلاغی که به استاندار کرمان داد ذکر کرد که جنوب استان را به صورت ویژه ببینید. عدم توازن بین جنوب و شمال استان کرمان باید رفع شود.

مخاطب گرامی، ارسال نظر پیشنهاد و انتقاد نسبت به خبر فوق در بخش ثبت دیدگاه، موجب امتنان است.

 

ع

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....