تاریخ انتشار : یکشنبه 4 مهر 1400 - 21:30
کد خبر : 62162

کدام نمادها بیشترین رشد قیمت را داشتند؟

کدام نمادها بیشترین رشد قیمت را داشتند؟

بر این اساس سهامداران شرکت‌های سامان گستر اصفهان، پلاسکوکار و عمران و توسعه فارس بیشترین رشد قیمت را در بورس اوراق بهادار داشتند. شاخص بورس در جریان معاملات امروز بورس با رشد ۲هزار و ۶۰۱و احدی در ارتفاع یک‌ میلیون و ۴۲۴ هزار و ۷۱۹ واحد قرار به کار خود پایان داد و بیش از

بر این اساس سهامداران شرکت‌های سامان گستر اصفهان، پلاسکوکار و عمران و توسعه فارس بیشترین رشد قیمت را در بورس اوراق بهادار داشتند.

شاخص بورس در جریان معاملات امروز بورس با رشد ۲هزار و ۶۰۱و احدی در ارتفاع یک‌ میلیون و ۴۲۴ هزار و ۷۱۹ واحد قرار به کار خود پایان داد و بیش از ۵میلیارد و ۵۸۲ میلیون سهم و حق‌تقدم به‌ارزشی بالغ بر ۴ هزار و ۸۰۶ میلیارد تومان در بیش از یک میلیون و ۹۸ هزار نوبت مورد داد و ستد قرار گرفت.

بر این اساس سهامداران شرکت‌های سامان گستر اصفهان، پلاسکوکار و عمران و توسعه فارس بیشترین رشد قیمت را در بورس اوراق بهادار داشتند و در مقابل دارندگان سهام شرکت‌های گروه صنعتی ملی، پارس الکتریک و معدنی دماوند بیشترین افت را تجربه کردند.

به گزارش اقتصاددان به نقل از تسنیم ،  این گزارش می‌افزاید: در بازارهای فرابورس ایران با معامله ۲میلیارد و ۷۸۷ میلیون ورقه به‌ارزش ۳۲ هزار و ۷۶۶ میلیارد تومان در ۶۶۶ه زار نوبت، شاخص فرابورس (آیفکس) ۵۱ واحد افت کرد و در ارتفاع ۲۰ هزار و ۸۰۶ واحد قرار گرفت.

در این بازار هم امروز سهامداران شرکت‌های داروسازی کاسپین تامین، قند شیروان قوچان و بجنورد و آ س پ بیشترین رشد را داشتند و شرکت‌های بیمه اتکایی ایرانیان، توسعه فناوری اطلاعات خوارزمی و صنایع غذایی مینو شرق بیشترین کاهش قیمت را داشتند.

 

مخاطب گرامی، ارسال نظر پیشنهاد و انتقاد نسبت به خبر فوق در بخش ثبت دیدگاه، موجب امتنان است.

 

ع

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....