تاریخ انتشار : چهارشنبه 22 اردیبهشت 1400 - 20:24
کد خبر : 46619

کدام نمادهای بورسی سود تقسیم کردند؟

کدام نمادهای بورسی سود تقسیم کردند؟

سیمانی‌ها سهامدارانشان را راضی می‌کنند در هفته‌ای که گذشت، مجامع عادی سالیانه برخی شرکت‌های بورسی انجام شد و طی آن ضمن تصویب صورت‌های مالی، سود نقدی تقسیمی میان سهامداران نیز مشخص شد.   در میان شرکت‌هایی که در این هفته مجمع برگزار کردند، سیمان بجنورد که توانسته در سال مالی ۹۹ سود خالص ۳۲۶۶ ریالی

سیمانی‌ها سهامدارانشان را راضی می‌کنند

در هفته‌ای که گذشت، مجامع عادی سالیانه برخی شرکت‌های بورسی انجام شد و طی آن ضمن تصویب صورت‌های مالی، سود نقدی تقسیمی میان سهامداران نیز مشخص شد.

 

در میان شرکت‌هایی که در این هفته مجمع برگزار کردند، سیمان بجنورد که توانسته در سال مالی ۹۹ سود خالص ۳۲۶۶ ریالی را محقق کند بیش از ۹۶ درصد از آن را که معادل ۳۱۵ تومان به ازای هر سهم است، میان سهامدارانش تقسیم می‌کند.

شرکت معدنی املاح ایران (شاملا) هم سود نقدی ۲۸۰ تومانی را به ازای هر سهم به تصویب رسانده که حدود ۹۸ درصد سود خالص هر سهم این شرکت است.

 

1313 اقتصاددان نوشته

 

در این میان توریل با توزیع سود ۳۰ درصدی یکی از ضعیف‌ترین عملکردها را داشته است. این شرکت که در سال مالی ۹۹ سود حالص ۹۹۸ ریالی را محقق کرده تنها به ازای هر سهم ۳۰ تومان به سهامدارانش می‌دهد.

 

سصوفی، پسهند، رانفور، ددام و حآسا دیگر نمادهایی هستند که در این هفته مجامع خود را برگزار کرده و مقدار سود نقدی تقسیمی میان سهامداران را به تصویب رسانده‌اند.

خواننده معزز سلام ارسال نظر پیشنهاد و انتقاد نسبت به خبر بالا در پایین صفحه ( ثبت دیدگاه) موجب امتنان است .

 

ع

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....