تاریخ انتشار : چهارشنبه 1 مرداد 1399 - 12:40
کد خبر : 13097

کاهش ۲۰ درصدی کارمزد معاملات بورس از امروز

کاهش ۲۰ درصدی کارمزد معاملات بورس از امروز

اقتصاددان: طبق مصوبه سازمان بورس کارمزد معاملات از امروز(چهارشنبه) ۲۰ درصد کاهش یافته و ۳۰ درصد از درآمد ناشی از کارمزد معاملات نیز به حساب صندوق سرمایه گذای مشترک توسعه بازار سرمایه واریز می‌شود. به گزارش اقتصاددان: بر اساس طبق مصوبه سازمان بورس و اوراق بهادار که به مدیران عامل بورس، فرابورس، سپرده گذاری مرکزی،

اقتصاددان: طبق مصوبه سازمان بورس کارمزد معاملات از امروز(چهارشنبه) ۲۰ درصد کاهش یافته و ۳۰ درصد از درآمد ناشی از کارمزد معاملات نیز به حساب صندوق سرمایه گذای مشترک توسعه بازار سرمایه واریز می‌شود.

به گزارش اقتصاددان: بر اساس طبق مصوبه سازمان بورس و اوراق بهادار که به مدیران عامل بورس، فرابورس، سپرده گذاری مرکزی، مدیریت فناوری و رایان بورس ابلاغ شده است، کارمزد معاملات در بورس از امروز (چهارشنبه، یکم مرداد) ۲۰ درصد کاهش می‌یابد.

این گزارش می‌افزاید: هیئت مدیره سازمان بورس و اوراق بهادار این تصمیم را با هدف کاهش هزینه‌های سرمایه‌گذاری، تشویق سرمایه گذاران فعال در بازار سرمایه و انجام اقدامات لازم به منظور حمایت از حقوق و منافع سرمایه سرمایه گذاران در بازار اوراق بهادار اتخاذ کرده است.

همچنین بر اساس این مصوبه، ۳۰ درصد از درآمد ناشی از کارمزد معاملات در بورس، , فرابورس و شرکت‌های کارگزاری به‌صورت روزانه به حساب صندوق سرمایه گذای مشترک توسعه بازار سرمایه واریز می‌شود .

ع / کارگر آنلاین

 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....