تاریخ انتشار : دوشنبه 2 خرداد 1401 - 18:10
کد خبر : 88666

کاهش ۱۰۰ هزار تومانی قیمت سکه امامی

کاهش ۱۰۰ هزار تومانی قیمت سکه امامی

بازار طلا و سکه برخلاف جهت صعودی اونس جهانی و به‌دنبال نوسانات کاهشی در بازار ارز، آرامش و ثبات نسبی را تجربه می‌کند. این در شرایطی است که سکه امامی با ۱۰۰ هزار تومان کاهش همراه بوده است. اقتصاددان: امروز در شرایطی که بازار اونس جهانی در اولین روز معاملاتی خود با افزایش قیمت، معادل

بازار طلا و سکه برخلاف جهت صعودی اونس جهانی و به‌دنبال نوسانات کاهشی در بازار ارز، آرامش و ثبات نسبی را تجربه می‌کند. این در شرایطی است که سکه امامی با ۱۰۰ هزار تومان کاهش همراه بوده است.

اقتصاددان: امروز در شرایطی که بازار اونس جهانی در اولین روز معاملاتی خود با افزایش قیمت، معادل ۱۸۵۴ دلار ثبت شد، اما بازار طلا و سکه تحت تاثیر کاهش قیمت دلار در بازار آزاد، نزول اندک قیمت انواع سکه و به خصوص سکه امامی با ۱۰۰ هزار تومان کاهش نسبت به روز گذشته را شاهد بود.

به این ترتیب سکه امامی تا این لحظه با قیمت ١۴ میلیون و ۳۴۶ هزارتومان قیمت خورده است. این سکه روز گذشته با قیمت ١۴ میلیون و ۴۲۸ هزارتومان معامله می‌شد که کاهش قیمتی در حدود ۸۰ هزار تومان را نشان می‌دهد.

همچنین نیم سکه در این ساعت از معاملات با قیمت ۷ میلیون و ۹۸۵ هزارتومان معامله می‌شود که نسبت به روز معاملاتی گذشته معادل ٧ میلیون و ۹۹۵ هزار تومان کاهش قیمتی نزدیک به ۱۰ هزار تومان داشته است.

ربع سکه نیز ۴ میلیون و ۹۴۵ هزارتومان قیمت خورده است که نسبت به قیمت روز معاملاتی گذشته معادل ۴ میلیون و ۹۵۲ تومان، کاهش قیمت اندکی داشته است.

هر سکه یک گرمی نیز با قیمت ۲ میلیون و ۸۵۰ هزارتومان و با ۲ هزار تومان کاهش تغییر نسبت به روز معاملاتی گذشته ثبت شده است.
حباب سکه چقدر است؟

به این ترتیب هر سکه امامی یک میلیون و ۲۲۸ هزارتومان، نیم سکه، یک میلیون و ۴۲۸ هزارتومان، ربع سکه، یک میلیون و ۶۶۵ هزار تومان و هر سکه یک گرمی، یک میلیون و ۲۶۴ هزار تومان حباب دارد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....