تاریخ انتشار : دوشنبه 15 دی 1399 - 21:09
کد خبر : 30509

کاهش قیمت تخم‌مرغ در راه است

کاهش قیمت تخم‌مرغ در راه است

رئیس اتحادیه فروشندگان پرنده و ماهی از کاهش قیمت تخم‌مرغ در یک هفته تا ۱۰ روز آینده خبر داد. مهدی یوسف‌خانی، رئیس اتحادیه فروشندگان پرنده و ماهی گفت: قیمت مصوب تخم‌مرغ در روزهای اخیر افزایش یافته است. قیمت مصوب هرکیلو تخم‌مرغ از درب مرغداری‌ها ۱۴هزار تومان، قیمت عمده آن جهت تحویل درب مغازه‌ها ۱۵هزار و ۵۰۰

رئیس اتحادیه فروشندگان پرنده و ماهی از کاهش قیمت تخم‌مرغ در یک هفته تا ۱۰ روز آینده خبر داد.

مهدی یوسف‌خانی، رئیس اتحادیه فروشندگان پرنده و ماهی گفت: قیمت مصوب تخم‌مرغ در روزهای اخیر افزایش یافته است. قیمت مصوب هرکیلو تخم‌مرغ از درب مرغداری‌ها ۱۴هزار تومان، قیمت عمده آن جهت تحویل درب مغازه‌ها ۱۵هزار و ۵۰۰ تومان و برای مصرف‌کننده ۱۷ هزارتومان است و هر شانه تخم‌مرغ دوکیلویی برای مصرف‌کننده ۳۴هزارتومان خواهد شد.

در اقتصاددان به نقل از ایسنا  ،   یوسف‌خانی اظهار کرد: تخم‌مرغ با قیمت مصوب به صورت محدود در میادین و صنف در حال توزیع است و یک هفته تا ۱۰ روز آینده قیمت آن کاهش می‌یابد و قیمت مصوب و قیمت بازار یکی خواهد شد.

مهدی یوسف‌خانی در پاسخ به این سوال که علت افزایش قیمت تخم‌مرغ و چند نرخی شدن آن در هفته‌های اخیر چه بوده است،‌گفت: کمبود نهاده‌ها و افزایش قیمت نهاده‌ها در بازار آزاد قیمت تمام شده تخم‌مرغ را بالا برده است، ولی خوشبختانه مشکلات حل شده و قیمت تخم‌مرغ به زودی تنظیم می‌شود.

ع

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....