تاریخ انتشار : پنجشنبه 26 خرداد 1401 - 16:17
کد خبر : 91279

کاهش شبانه قیمت دلار

کاهش شبانه قیمت دلار

قیمت دلار در معاملات پشت خطی شب گذشته یک کانال دیگر پایین آمد. اقتصاددان: قیمت دلار روز گذشته به مسیر کاهشی روزهای گذشته ادامه داد. معامله گران معتقدند پس از تغییر سیاست‌های بانک مرکزی نسبت به ‌سازو‌کار فروش دلار در صرافی‌ها، نرخ دلار در بازار ارز تهران در حال عقب نشینی است. طبق مجوز بانک

قیمت دلار در معاملات پشت خطی شب گذشته یک کانال دیگر پایین آمد.

اقتصاددان: قیمت دلار روز گذشته به مسیر کاهشی روزهای گذشته ادامه داد. معامله گران معتقدند پس از تغییر سیاست‌های بانک مرکزی نسبت به ‌سازو‌کار فروش دلار در صرافی‌ها، نرخ دلار در بازار ارز تهران در حال عقب نشینی است.

طبق مجوز بانک مرکزی به صرافان، صادرکنندگان و افراد دارای سرمایه‌های ارزی پس از این می‌توانند با فروش دارایی‌های خود به صرافی‌ها با نرخ توافقی، حجم اسکناس‌های موجود در بازار را افزایش دهند.

قیمت دلار دوباره کاهش پیدا می کند؟

روز گذشته صرافی ها با قیمتی نزدیک به نرخ فروش بازار، در موقعیت فروش قرار گرفتند و همین عامل موجب شد که سوداگران آربیتراژکار نیز از بازار خارج شوند.

مصطفی قمری‌وفا مدیرروابط عمومی بانک مرکزی روز گذشته گفت: صادرکنندگان یک میلیون و ۶۲۰ هزار دلار ارز بصورت اسکناس در صرافی‌ها عرضه کردند که حدود ۹۰۰ هزار دلار آن بفروش رفت و برای ۷۲۰ هزار دلار دیگر، خریداری وجود نداشت.

قیمت دلار در معاملات پشت خطی شب گذشته یک کانال دیگر پایین آمد. از نظر معامله گران اگر چه کف قیمت دلار در شرایط کنونی مشخص نشده اما احتمال عقب نشینی در بازار ارز امروز وجود دارد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....