تاریخ انتشار : پنجشنبه 1 مهر 1400 - 14:02
کد خبر : 61796

کارنامه اوراق بدهی در آخرین هفته تابستانی بورس

کارنامه اوراق بدهی در آخرین هفته تابستانی بورس

در آخرین روز کاری هفته ارزش معاملات اوراق با کاهش ۶۹ درصدی -نسبت به روز سه‌شنبه- به ۴ هزار و ۱۹۴ میلیارد تومان رسید که ۲۹ درصد از ارزش کل معاملات بازار را تشکیل می‌دهد. اقتصاددان: در هفته گذشته به طور میانگین سهم ارزش معاملات اوراق بدهی در بازار سهام ۴۳ درصد بود که نسبت

در آخرین روز کاری هفته ارزش معاملات اوراق با کاهش ۶۹ درصدی -نسبت به روز سه‌شنبه- به ۴ هزار و ۱۹۴ میلیارد تومان رسید که ۲۹ درصد از ارزش کل معاملات بازار را تشکیل می‌دهد.

اقتصاددان: در هفته گذشته به طور میانگین سهم ارزش معاملات اوراق بدهی در بازار سهام ۴۳ درصد بود که نسبت به سهم ۵۴ درصدی هفته پیشین کاهش یافته است. بیشترین رقم معاملات اوراق بدهی در بازار ثانویه به روز شنبه اختصاص داشت که بیش از ۱۷ هزار میلیارد تومان بود که ۶۳ درصد ارزش معاملات کل بازار سهام را تشکیل داد.
روند هفته
روز شنبه ارزش معاملات اوراق بدهی در بورس ۱۷ هزار و ۲۳۷ بود که ۶۳ درصد ارزش کل معاملات را شامل می‌شد. این رقم در روز یکشنبه به ۱۲ هزار و ۱۷۵ میلیارد تومان رسید که ۶۲ درصد معاملات کل بود. روز دوشنبه ارزش معاملات اوراق به ۲ هزار و ۱۴۵ میلیارد تومان کاهش یافت و سهم آن از ارزش کل معاملات بازار سهام ۲۴ درصد بود.

روز سه‌شنبه نیز سهم معاملات اوراق ۴۱ درصد بود و در آخرین روز کاری هفته ارزش معاملات اوراق با افت ۶۹ درصدی -نسبت به روز سه‌شنبه- به ۴ هزار و ۱۹۴ میلیارد تومان رسید که ۲۹ درصد از ارزش کل معاملات بازار را شامل می‌شود.

کارنامه اوراق بدهی در آخرین هفته تابستانی بورس

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....