تاریخ انتشار : سه شنبه 14 اردیبهشت 1400 - 14:12
کد خبر : 45465

چند پرسش درباره اسقاط فروشی کارخانه لوله سازی

چند پرسش درباره اسقاط فروشی کارخانه لوله سازی

بهمن فرخ پیام خدا را شاکرم بخاطر اینکه الان موقع خوبی برای تنویر افکار عمومی است تا چند سئوال اساسی از استاندار خوزستان بعنوان متولی اجرایی فرمان مقام معظم رهبری و ستاد اقتصاد مقاومتی در مورد علت تعطیلی، تخریب و اسقاط فروشی ماشین آلات، تجهیزات و سوله کارخانه لوله سازی خوزستان پرسیده شود: ۱-نخست این

بهمن فرخ پیام

خدا را شاکرم بخاطر اینکه الان موقع خوبی برای تنویر افکار عمومی است تا چند سئوال اساسی از استاندار خوزستان بعنوان متولی اجرایی فرمان مقام معظم رهبری و ستاد اقتصاد مقاومتی در مورد علت تعطیلی، تخریب و اسقاط فروشی ماشین آلات، تجهیزات و سوله کارخانه لوله سازی خوزستان پرسیده شود:

۱-نخست این که چرا تاکنون جلوی تخریب و اسقاط فروشی ماشین آلات و سوله ی کارخانه را با وجود حکم قضایی نگرفته اید؟ و ایضا، چرا در شناسایی مقصرین اصلی که در تبانی به قصد ضرر به بیت المال و سهامداران شرکت مشارکت داشتند، اقدامی از سوی شما صورت نپذیرفته؟

۲-با وجود اطلاع از این وقایع تلخ، متولی امر یعنی؛ معاونت اقتصادی استانداری خوزستان، چرا، با وجود دستور صریح معاونت قضایی کل کشور و رئیس دبیرخانه مرکزی ستاد پیگیری اجرایی سیاست های کلی اقتصاد مقاومتی، در پرونده ورود نکرده و اصولا، چرا مدافع حقوق بیت المال و سهامداران اصلی آن شرکت نشده، تا اینچنین آن فرد بدهکار کلان بانکی که بر طبق قانون، سهامدار نیست، بتواند آزادانه در روز روشن در پیشگاه چشمان مردم مظلوم خوزستان مرتکب این اجحاف بزرگ در حق خوزستان شود؟

۳- آیا افکار عمومی و سهامداران متضرر از این وقایع تلخ، حق دارند، امروز بپرسند، آیا توقف تخریب کارخانه لوله سازی خوزستان در حال حاضر با دستور مقام قضایی، نوش دارویی بعد از مرگ سهراب است!؟ و آیا اراده ای وجود دارد از آن کسی که این خسارت عظیم را وارد کرده جبران خسارت نمود؟چون در گذشته، یک هم چنین حکمی از طرف شعبه ی دهم بازپرسی صادر شده بود ولی اجرایی نشد تا کماکان تخریب و اسقاط فروشی کارخانه ادامه داشته باشد.

۴- آیا اکنون که بر اساس اوامر مقام معظم رهبری، ریاست قوه قضاییه به موضوع لوله سازی ورود کرده، چه تضمینی وجود دارد که متخلفین اصلی پشت پرده ی تخریب و اسقاط فروشی ماشین آلات و سوله کارخانه، دوباره آزادانه چون گذشته در اجرای عدالت، سنگ اندازی نکنند؟

رسانه اقتصاددان: تمامی مسئولیت انتشار این یادداشت به عهده آقای بهمن فرخ پیام نویسنده این یادداشت می باشد

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....