تاریخ انتشار : دوشنبه 24 آبان 1400 - 11:46
کد خبر : 67040

چرا نماد بورس با مثبت ۵۵ باز شد؟

چرا نماد بورس با مثبت ۵۵ باز شد؟

نماد بورس در حالی با مثبت ۵۵ باز شده که در یک ماه اخیر با حاشیه های زیادی همراه شده و از طرف دیگر شاخص هم با اصلاح روبرو بوده، از طرف دیگر قدرت فروشنده در این نماد بیشتر از قدرت خریدار است.  نماد بورس در همین یک ماه گذشته که به دلیل افزایش سرمایه

نماد بورس در حالی با مثبت ۵۵ باز شده که در یک ماه اخیر با حاشیه های زیادی همراه شده و از طرف دیگر شاخص هم با اصلاح روبرو بوده، از طرف دیگر قدرت فروشنده در این نماد بیشتر از قدرت خریدار است.

 نماد بورس در همین یک ماه گذشته که به دلیل افزایش سرمایه بسته بود با حاشیه های زیادی همراه شد، زیرا از یک سو به خاطر دستگاه ماینری که در ساختمان بورس تهران پیدا شد نماینده های مجلس بحث تحقیق و تفحص از بورس را کلید زدند، از طرف دیگر مسئولان این سازمان عوض شدند و همین مساله باعث شده بود بسیاری از فعالان بازار سرمایه انتظار داشته باشند این نماد با منفی باز شود، چراکه در همین مدت شاخص کل هم نوسانات زیادی داشته باشد، با این حال این نماد ابتدا با مثبت  ۵۵ باز شد.

نماد بورس در نیم ساعت نخست بیش از ۲۴۰ میلیون سهم معامله داشت و قیمت پایانی این سهم تا محدوده ای مثبت ۵۰ کاهش پیدا کرد. حال با توجه به اینکه حقوقی بورس حدود ۸۰ میلیون سهم فروخته است و قدرت خریدار به فروشنده هم بسیار پایین تر است پیش بینی می شود این نماد در روزهای آینده افت خواهد داشت.

مخاطب گرامی، ارسال نظر پیشنهاد و انتقاد نسبت به خبر فوق در بخش ثبت دیدگاه، موجب امتنان است.

 

ع

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....