تاریخ انتشار : جمعه 5 شهریور 1400 - 19:57
کد خبر : 58760

چرا برای زاگرس، آیه یاس می خوانید؟

چرا برای زاگرس، آیه یاس می خوانید؟

شوربختانه این روزها که دکتر محسن رضایی بعنوان معاونت اقتصادی رییس جمهور، در جایگاه بالامرتبه ای قرار گرفته، برخی حسودان و غرض ورزان نسبت به این برادر، او را ضعیف و ناتوان می پندارد و به دروغ مدعی می شوند که رییس جمهور، هیچ اختیاراتی به برادر محسن نداده است و بصورت نمایشی به او

شوربختانه این روزها که دکتر محسن رضایی بعنوان معاونت اقتصادی رییس جمهور، در جایگاه بالامرتبه ای قرار گرفته، برخی حسودان و غرض ورزان نسبت به این برادر، او را ضعیف و ناتوان می پندارد و به دروغ مدعی می شوند که رییس جمهور، هیچ اختیاراتی به برادر محسن نداده است و بصورت نمایشی به او این پست، محول شده! عجب دروغ شاخداری!

اینان بجای آنکه از دولت رییسی شکرگزار باشند و چنین انتصابی را به فال نیک بگیرند، متاسفانه این تصمیم راهبردی و اعطای فرماندهی اقتصادی کشور به محسن رضایی را کم اهمیت، می شمرند،

پرسش نگارنده این است، آیا براستی شما برادر محسن جبهه های جنگ را این گونه یافتید که بخاطر یک پستِ نمایشی در دولت، معاونت اقتصادی را به دبیری مجمع تشخیص مصلحت ترجیح دهد؟

قطعا دکتر محسن رضایی فرزندی از تبار زاگرس، عروسک سیاست بازی هیچ جناحی نخواهد شد و مستقل بودن خود را در سپهر سیاسی اثبات کرده و پذیرفته نیست که او را ناتوان و نالایق بپنداریم و یا قبول مسئولیت توسط ایشان را بدون گرفتن اختیارات در نظر بگیریم!

برادر محسن، هرگز بخاطر یک پست نمایشی، شآن سیاسی و مدیریتی والای خود را مخدوش نمی کند و بی تردید با کوله باری از تجربه و سهم ویژه ای از اختیارات، حضورش برای زاگرس و خوزستان، ثمر بخش خواهد بود و هیچ چیز نمی تواند جلوی این اتفاق را بگیرد.

ابوالفضل بابادی شوراب

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....