تاریخ انتشار : یکشنبه 31 مرداد 1400 - 11:38
کد خبر : 58065

چراباید مدیران ایران خودرو را دولت تعیین کند؟

چراباید مدیران ایران خودرو را دولت تعیین کند؟

انتقاد حجت الاسلام نوروزی: برنامه دولت رئیسی کیفی وتوصیفی است نه کمی نماینده پرند،رباط کریم و بهارستان با نقد خط مشی برنامه های کلی برنامه دولت رئیسی گفت: این برنامه ها:کیفی وتوصیفی است نه کمی و ازطرفی درسوابق وزرا به جزوزیر دفاع و وزیرکشورسابقه جانبازی و آزادگی افراد مطرح نشده است. به گزارش اقتصاددان ،

انتقاد حجت الاسلام نوروزی: برنامه دولت رئیسی کیفی وتوصیفی است نه کمی

نماینده پرند،رباط کریم و بهارستان با نقد خط مشی برنامه های کلی برنامه دولت رئیسی گفت: این برنامه ها:کیفی وتوصیفی است نه کمی و ازطرفی درسوابق وزرا به جزوزیر دفاع و وزیرکشورسابقه جانبازی و آزادگی افراد مطرح نشده است.

به گزارش اقتصاددان ، نوروزی درادامه افزود:دولت درمبارزه با فساد،ایجادسامانه شفافیت وثبت دارایی مسئولان که قانون آن را داریم،ایجاد مسکن،شغل و کاهش تورم سالیانه چه برنامه ای دارد؟

نائب رئیس کمیسیون قضایی مجلس بااشاره به اصلاح نظام پولی وبانکی گفت: آیا در دولت آینده بناست بانک اسلامی وبدون ربا داشته باشیم؟ نظارت بربازار چگونه خواهد بود وچگونه کنترل خواهدشد؟آیا ایران خودرو وسایپا را به صاحبان اصلی آن یعنی بخش خصوصی خواهیم داد؟

نوروزی در پایان خاطرنشان کرد: سهم دولت در ایران خودرو ۶ درصداست.چرا باید مدیران آن را دولت تعیین کند؟اگر ما ایران خودرو را به صاحبان آن یعنی مردم بدهیم، معتقدند اگر ایران خودرویی که ۳۵هزارمیلیارد تومان بدهی دارد را به سوددهی نرسانند، تمام سهامشان را به حرم امام رضا(ع) هدیه کنند.

 

 

مخاطب گرامی، ارسال نظر پیشنهاد و انتقاد نسبت به خبر فوق در بخش ثبت دیدگاه، موجب امتنان است.

ع

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....