تاریخ انتشار : سه شنبه 20 مهر 1400 - 20:20
کد خبر : 63576

پیش ‌بینی بورس فردا ۲۱ مهر ۱۴۰۰

پیش ‌بینی بورس فردا ۲۱ مهر ۱۴۰۰

بازار سهام در روزی که گذشت با نمایی کاملا قرمر روبه‌رو بود. کاهش قیمت دلار به حدود ۲۷ هزار تومان از عمده دلایل عدم استقبال سرمایه‌گذاران در بورس امروز است. در پایان ساعات کاری شاخص کل با افت ۲.۵ درصدی به کار خود پایان داد. ارزش معاملات امروز در حدود ۵.۴ همت بوده و حقیقی‌ها مجددا به شکل فعالی

بازار سهام در روزی که گذشت با نمایی کاملا قرمر روبه‌رو بود. کاهش قیمت دلار به حدود ۲۷ هزار تومان از عمده دلایل عدم استقبال سرمایه‌گذاران در بورس امروز است. در پایان ساعات کاری شاخص کل با افت ۲.۵ درصدی به کار خود پایان داد.

ارزش معاملات امروز در حدود ۵.۴ همت بوده و حقیقی‌ها مجددا به شکل فعالی در سمت فروشنده ظاهر شدند، به طوری که خروج پول حقیقی به مبلغ ۱.۲ همت رقم خورد. این عدد در حدود ۲۲ درصد ارزش معاملات خرد است و نشانی از ناامیدی سرمایه‌گذاران خرد دارد.

در پیش‌بینی بورس فردا انتظار داریم که بازار در روند منفی کار خود را آغاز کند. مثل بیشتر روزهای قبل وضعیت ادامه بازار منوط به نرخ ارز است که در صورت افزایش، احتمال کند شدن روند نزولی وجود دارد.

قیمت دلار از نظر تکنیکالی حمایت کف کانال نزولی و حمایت استاتیک را دارا است. احتمالا نرخ ارز در محدوده ۲۷ هزار تومان مورد حمایت قرار گیرد و اندکی افزایش یابد.

گرچه شرایط بازار جهانی مطلوب است و برای بازار اهمیت دارد، اما اثر تغییرات نرخ ارز در بازار غالب بوده و نمی‌توان به اثر بازار جهانی بر بورس چندان امیدوار بود.

به گزارش اقتصاددان به نقل از بورسان ، از لحاظ تکنیکالی نیز شاخص کل وضعیت نامساعدی دارد. با کندلی که امروز ثبت کرد، خط روند صعودی به سمت پایین شکسته شد و همچنین حمایت میانگین متحرک ۲۵ روزه نیز به طور کامل از بین رفت. درحال‌حاضر نخستین حمایت نزدیک آن در سطح ۱.۳۸۰ میلیون واحد قرار دارد.

تحلیل تکنیکال شاخص کل
b1214547 fd3b 4558 b033 c37ea011dc71 TueOct122021 اقتصاددان نوشته

جمع بندی:

در پیش بینی بورس فردا با توجه به شرایط تکنیکال شاخص کل بورس، میزان حجم معاملات، خروج پول ۱.۲ همتی و کاهش قیمت دلار نمی‌توان دورنمای مثبتی را روز آینده متصور بود.

 

 

مخاطب گرامی، ارسال نظر پیشنهاد و انتقاد نسبت به خبر فوق در بخش ثبت دیدگاه، موجب امتنان است.

 

ع

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....