تاریخ انتشار : پنجشنبه 26 آبان 1401 - 18:25
کد خبر : 107705

پیش بینی قیمت سکه ۲۶ آبان از مسیر قیمت دلار

پیش بینی قیمت سکه ۲۶ آبان از مسیر قیمت دلار

عده ای از معامله گران مدعی بودند که سطح تنش های سیاسی و… درچند وقت اخیر محرک صعودی نرخ دلار بوده است. این دسته از معامله گران باور دارند در صورتی که نرخ دلار در بازار امروز رشد کند این امر ممکن است زمینه ساز رشد قیمت سکه شود. اقتصاددان: سکه بازان در معاملات نقدی

عده ای از معامله گران مدعی بودند که سطح تنش های سیاسی و… درچند وقت اخیر محرک صعودی نرخ دلار بوده است. این دسته از معامله گران باور دارند در صورتی که نرخ دلار در بازار امروز رشد کند این امر ممکن است زمینه ساز رشد قیمت سکه شود.

اقتصاددان: سکه بازان در معاملات نقدی روز چهارشنبه عقب نشینی کردند . قیمت سکه عصر دیروز تقریبا ۴۵ هزار تومان ارزان تر از روز سه شنبه معامله شد. فلز گران بهای داخلی دیروز در محدوده ۱۶ میلیون و ۴۰۳ هزار تومان به فروش رسید.

حباب سکه بالا رفت

کاهش قیمت سکه در روز چهارشنبه در حالی بود که بازار جهانی طلا دیروز شاهد پیشروی قیمت اونس طلا بود. فلز گران بهای جهانی دیروز در حدود ۷ دلار بالا رفت و بر روی ۱۷۷۸ دلار قرار گرفت. روز گذشته حباب سکه بالای ۱۰ درصد قرار گرفت و این درحالی بود که حباب سکه در روزهای گذشته در محدوده ۸ درصد قرار گرفته بود .

پیام عقب نشینی قیمت طلا 

قیمت اونس طلا در زمان نوشتن این گزارش تقریبا ۹ دلار پایین تر از روز قبل معامله شد.عده ای از معامله گران با اشاره به کاهش قیمت طلا از احتمال تداوم عقب نشینی قیمت سکه در بازار امروز سخن گفتند.

پیش بینی قیمت سکه از مسیر دلار 

با این حال عده ای از معامله گران مدعی بودند که سطح تنش های سیاسی و… درچند وقت اخیر محرک صعودی نرخ دلار بوده است. این دسته از معامله گران باور دارند در صورتی که نرخ دلار در بازار امروز رشد کند این امر ممکن است زمینه ساز رشد قیمت سکه شود.

برخی از تحلیلگران هم با اشاره به اتفاقات اخیر کشور می گفتند به نظر می رسد بازار سکه امروز روند ملایمی را دنبال خواهد کرد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....