تاریخ انتشار : چهارشنبه 29 دی 1400 - 17:16
کد خبر : 74944

پیش بینی بورس هفته آینده

پیش بینی بورس هفته آینده

طبق تحلیل کارشناسان انتظار می‌رود بازار در روند فعلی خود باقی بماند، اما آیا امکان سقوط شاخص تا محدوده یک میلیون و ۲۶۰هزار واحد وجود دارد؟ اقتصاددان؛ به اعتقاد اغلب کارشناسان با توجه به اینکه شاخص کل در روز گذشته محدوده حمایتی خود را از دست داد و امروز نیز رشد کم‌رمقی را تجربه کرد،

طبق تحلیل کارشناسان انتظار می‌رود بازار در روند فعلی خود باقی بماند، اما آیا امکان سقوط شاخص تا محدوده یک میلیون و ۲۶۰هزار واحد وجود دارد؟

اقتصاددان؛ به اعتقاد اغلب کارشناسان با توجه به اینکه شاخص کل در روز گذشته محدوده حمایتی خود را از دست داد و امروز نیز رشد کم‌رمقی را تجربه کرد، تا مشخص نشدن وضعیت برخی از سهم‌ها همچون پالایشی‌ها و خودرویی‌ها نمی‌توان از تغییر روند شاخص صحبت کرد.

امید پورمحمود، کارشناس و فعال بازار سرمایه در گفت‌وگو با اقتصاد آنلاین، روند معاملات بورس را بررسی کرد و گفت: با توجه به روند معاملات امروز که بازار در حالت تعادلی قرار داشت و در انتهای معاملات وضعیت آن به مراتب بهتر شد، به نظر می‌رسد تا مشخص نشدن وضعیت برخی از سهم‌ها همچون پالایشی‌ها و خودرویی‌ها نمی‌توان گفت شاخص تغییر روند داده است یا خیر.

وی افزود: بنابراین به‌ نظر می‌رسد بازار هفته آینده نیز همچون روزهای گذشته وضعیت خوبی نداشته باشد و در رکود باقی بماند. از طرفی اخباری که از جلسه روز پنج شنبه مجلس و کارشناسان مخابره خواهد شد، می‌تواند بر روند معاملات بازار تاثیرگذار باشد.

پورمحمود در انتها گفت: انتظار می‌رود شاخص، در هفته آینده بازگشت داشته باشد، در غیر این‌صورت در ادامه روند نزولی، ممکن است شاخص تا محدوده یک میلیون و ۲۶۰هزار واحد اصلاح کند.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....