تاریخ انتشار : سه شنبه 6 اردیبهشت 1401 - 19:41
کد خبر : 85770

پیش بینی بورس فردا ۷ اردیبهشت ۱۴۰۱

پیش بینی بورس فردا ۷ اردیبهشت ۱۴۰۱

نماگر اصلی بازار سرمایه همانطور که پیش بینی می‌شد در مدار مثبت کار خود را آغاز کرد و توانست رشد ۱٫۰۳ درصدی را رقم بزند و در ارتفاع ۱٫۵۲۲ میلیون واحدی قرار گیرد. دیگر شاخص مطرح بازار سرمایه که نماینده سهام کوچکتر بازار است عملکرد بهتری را ثبت کرد و به رشد ۱٫۱۸ درصدی دست

نماگر اصلی بازار سرمایه همانطور که پیش بینی می‌شد در مدار مثبت کار خود را آغاز کرد و توانست رشد ۱٫۰۳ درصدی را رقم بزند و در ارتفاع ۱٫۵۲۲ میلیون واحدی قرار گیرد. دیگر شاخص مطرح بازار سرمایه که نماینده سهام کوچکتر بازار است عملکرد بهتری را ثبت کرد و به رشد ۱٫۱۸ درصدی دست پیدا کرد. حال ببینیم در پیش بینی بورس فردا باید انتظار چه اتفاقاتی را داشته باشیم.

شیب طی شده توسط شاخص کل و شاخص هم‌وزن بورس در تمام روز مثبت بود و با شیبی مثبت کار خود را به پایان رساند اما از نیمه بازار به بعد از شدت آن کاسته شد. بنابراین پیش بینی می‌شود که کلیت بازار سرمایه فردا در مدار مثبت کار خود را آغاز کند اما به واسطه شیب این خط که نزدیک به صفر است می‌توان انتظار داشت که در مثبت‌های بالا بازار کار خود را آغاز نخواهد کرد.

از نظر تکنیکالی شاخص کل بورس امروز توانست در روند صعودی میان مدت خود به سقفی بالاتر دست پیدا می‌کند. لازم به ذکر است تا زمانی که RSI نتواند سقف بالاتری در این اندیکاتور کشف کند، واگرایی منفی تشکیل شده میان این اندیکاتور و شاخص قیمت به قوت خود پا بر جا باقی خواهد ماند و برای نقض آن شرط مطروحه بالا نیاز است اتفاق بیافتد. اولین مقاومت پیش روی شاخص کل حوالی ۱٫۵۴۰ میلیون واحدی است و احتمال افزایش عرضه‌ها در این سطح بسیار بالاست و می‌توان انتظار افزایش ارزش معاملات خرد را در این سطح داشت.

تحلیل تکنیکال شاخص کل بورس – ۶ اردیبهشت ۱۴۰۱
تحلیل تکنیکال شاخص کل بورس - ۶ اردیبهشت ۱۴۰۱

به گزارش اقتصاددان به نقل از بورسان ، ارزش معاملات خرد سهام و حق تقدم با احتساب معاملات صورت گرفته در صندوق‌های سهامی به عدد ۶۷۷۱ میلیارد تومان رسید عدد قابل توجهی است و نکته جالب‌تر آن است که شاهد ورود پول ۱۵۴ میلیارد تومانی به گردونه معاملات امروز بازار سهام بودیم که می‌تواند آتش رشد آتی بازار را روشن نگه دارد. در سمت مقابل مشاهده می‌کنیم که به میزان ۷۴ میلیارد تومان از صندوق‌های درآمد ثابت خروج پول رخ داده است که معمولا در روندهای صعودی بازار شاهد روند مداوم خروج پول از این صندوق‌ها هستیم.

در طول بازار امروز ارزش و تعداد صف‌های فروش روندی خنثی را طی کرد. اما صف‌های فروش روندی معکوس را طی کردند. به عبارتی یعنی اینکه روند صعودی را طی کرده است. اما مشاهده می‌شود که صف‌های خرید از نظر ارزشی در پایان بازار امروز رو به کاهش می‌رفته است. از این حیث می‌توان این انتظار را داشت که در جریان معاملات فردا شاهد افزایش عرضه‌ها در کلیت بازار شکل گیرد.

روند تغییرات تعداد و ارزش صف‌های بازار
روند تغییرات تعداد و ارزش صف‌های بازار

مخاطب گرامی، ارسال نظر پیشنهاد و انتقاد نسبت به خبر فوق در بخش ثبت دیدگاه، موجب امتنان است.

 

ع

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....