تاریخ انتشار : چهارشنبه 29 اردیبهشت 1400 - 16:53
کد خبر : 47476

پیش‌ بینی قیمت دومین رمزارز جهان

پیش‌ بینی قیمت دومین رمزارز جهان

اتریوم که در روزهای اخیر با صعود مداوم خود به بالاتر از ۴هزار دلار رسیده بود، اخیرا روند اصلاحی در پیش گرفته و پیش‌بینی می‌شود تا کانال ۲هزار و ۵۰۰دلار هم سقوط را تجربه کند. اقتصاددان؛ اتریوم از زمان تجربه بالاترین قیمت خود یعنی ۴هزار و ۳۸۷دلار، ۳۰درصد کاهش یافته است. در ابتدا، اصلاحات به

اتریوم که در روزهای اخیر با صعود مداوم خود به بالاتر از ۴هزار دلار رسیده بود، اخیرا روند اصلاحی در پیش گرفته و پیش‌بینی می‌شود تا کانال ۲هزار و ۵۰۰دلار هم سقوط را تجربه کند.

اقتصاددان؛ اتریوم از زمان تجربه بالاترین قیمت خود یعنی ۴هزار و ۳۸۷دلار، ۳۰درصد کاهش یافته است. در ابتدا، اصلاحات به صورت گام به گام انجام شد که به موجب آن، سطح پشتیبانی کوتاه‌مدت از ضررهای قابل توجه جلوگیری کرد. با این حال، در آخرین جلسه معاملاتی هفته گذشته، بی‌ثباتی بازار باعث شد قیمت اتریوم به زیر ۴هزار دلار سقوط و خط حمایتی ۳هزار و ۱۰۰دلار را تجربه کند.

روز دوشنبه، با معاملات اتر فراتر از کانال ۳هزار و ۵۰۰دلاری یک روند معکوس رخ داد، اما این بهبود، به دنبال یک روند نزولی دیگر در جلسه معاملاتی آسیا در روز چهارشنبه، عمر کوتاهی داشت. اتریوم دوباره به کانال ۳هزار و ۱۰۰دلاری سقوط کرد، اما این بار، روند نزولی، قیمت این رمزارز را به زیر ۳هزار دلار کشاند.

در زمان نوشتن این گزارش، اتریوم اندکی بالاتر از ۲هزار و ۶۰۰دلار معامله می‌شود. افت ۵۰۰دلار از خط حمایتی ۳هزار و ۱۰۰دلاری، چشم‌انداز فنی کوتاه‌مدت را به شدت تغییر داده است. بنابراین، همه نگاه‌ها به توانایی اتر در حفظ خط حمایتی ۲هزار و ۸۰۰دلاری معطوف است.

همانطور که در نمودار چهار ساعته قیمت اتریوم مشاهده می‌شود، شاخص‌های مختلف فنی مانند MACD و RSI، سیگنال‌های نزولی را به وضوع نشان می‌دهد.

ریزش اتریوم به زیر کانال ۳هزار دلاری، باعث سفارشات فروش گسترده‌ای می‌شود. فشار بیشتر، منجر به سقوط قیمت به کانال ۲هزار و ۸۰۰دلار، و سپس ۲هزار و ۵۰۰دلار می‌شود.

وضعیت روز اتریوم

نرخ روز: ۲٫۶۹۴دلار

نوسان: در حال گسترش

روند: نزولی

خط حمایتی: ۲٫۸۰۰ و ۲٫۵۰۰دلار

خط مقاومتی: ۳٫۲۰۰ و ۳٫۶۰۰دلار

در نمودار ارائه شده، روند تغییر قیمت چهارساعته اتریوم را مشاهده می‌کنید؛

پیش‌ بینی قیمت دومین رمزارز جهان

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....