تاریخ انتشار : سه شنبه 27 آبان 1399 - 23:05
کد خبر : 24521

پیش‌بینی قیمت طلا فردا ۲۸ آبان ۹۹

پیش‌بینی قیمت طلا فردا ۲۸ آبان ۹۹

طلا همچنان ارزان می‌شود دبیر اتحادیه طلا و جواهر تهران می‌گوید: با توجه به کاهش تقاضا برای خرید و نیز کاهش اونس جهانی احتمال دارد تا آخر هفته بازار طلا روند کاهشی داشته باشد. در نیمروز سه‌شنبه قیمت هر انس طلا ۰.۱ درصد کاهش داشت و تا ساعت ۱۴ امروز روی ۱۱۸۶ دلار قرار داشت

طلا همچنان ارزان می‌شود

دبیر اتحادیه طلا و جواهر تهران می‌گوید: با توجه به کاهش تقاضا برای خرید و نیز کاهش اونس جهانی احتمال دارد تا آخر هفته بازار طلا روند کاهشی داشته باشد.

در نیمروز سه‌شنبه قیمت هر انس طلا ۰.۱ درصد کاهش داشت و تا ساعت ۱۴ امروز روی ۱۱۸۶ دلار قرار داشت و در بازارهای بین المللی معامله شد.

به گزارش اقتصاددان به نقل از تجارت نیوز  ، نادر بذرافشان، دبیر اتحادیه طلا، جواهر و سکه تهران با بیان اینکه در بازار داخلی تقاضایی برای خرید مصنوعات طلا و سکه نیست، به تجارت‌نیوز گفت: در حال حاضر در بازار نه خریداری هست و نه فروشنده‌ای. به عبارتی مردم نظاره‌گر بازار طلا هستند. قیمت مصنوعات طلا هم طی چند روز گذشته به شدت پایین آمد.

او در پیش‌بینی بازار طلا بیان کرد: با توجه به کاهش تقاضا برای خرید و نیز کاهش اونس جهانی، احتمال دارد تا آخر هفته بازار طلا روند کاهشی داشته باشد.

از سوی دیگر دیروز هم نایب رئیس اتحادیه طلای تهران گفت: علاوه بر سه عنصر حساس در بازار طلا یعنی قیمت طلا، میزان تقاضا و انس جهانی روند فعالیت ناجا در توقف معاملات طلا در اتاق‌های مجازی به بازار طلا آرامش داده است. چندی پیش بخش اقتصادی ناجا در قلع و قمع کردن سفته‌بازها نقش داشت که عملا روند خرید و فروش طلای آب شده و سکه در اتاق‌های مجازی متوقف شد.

قیمت طلا چقدر کاهش داشت؟

دبیر اتحادیه طلا، جواهر و سکه تهران در ادامه با اشاره به قیمت انواع سکه ادامه داد: هر گرم طلای ۱۸ عیار یک میلیون و ۱۵۴ هزار تومان معامله شد که نسبت به دیروز حدود ۱۶ هزار تومان کاهش قیمت داشت.

بذرافشان در پایان گفت: در حال حاضر حباب سکه حدود ۸۰۰ هزار تومان است.

 

ع

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....