تاریخ انتشار : یکشنبه 23 آذر 1399 - 20:32
کد خبر : 28007

پیش‌بینی قیمت طلا فردا ۲۴ آذر ۹۹

پیش‌بینی قیمت طلا فردا ۲۴ آذر ۹۹

 طلا فردا ارزان می‌شود دبیر هیات مدیره اتحادیه طلای تهران می‌گوید: چنانچه فردا قیمت انس جهانی طلا و قیمت دلار کاهش یابد، احتمالا قیمت طلا و سکه فردا ارزان می‌شود. قیمت انس جهانی طلا امروز به دلیل تعطیلی بازارهای جهانی هزار و ۸۳۹ دلار ثابت باقی ماند. قیمت دلار هم نسبت به دیروز ۱۲۰ تومان

 طلا فردا ارزان می‌شود

دبیر هیات مدیره اتحادیه طلای تهران می‌گوید: چنانچه فردا قیمت انس جهانی طلا و قیمت دلار کاهش یابد، احتمالا قیمت طلا و سکه فردا ارزان می‌شود.

قیمت انس جهانی طلا امروز به دلیل تعطیلی بازارهای جهانی هزار و ۸۳۹ دلار ثابت باقی ماند. قیمت دلار هم نسبت به دیروز ۱۲۰ تومان افت کرد و با قیمت ۲۵ هزار و ۸۵۰ تومان معامله شد.

در اقتصاددان  به نقل از تجارت نیوز می خوانیم  ،   به گفته دبیر اتحادیه طلا و جواهر تهران، چنانچه فردا قیمت انس جهانی طلا و قیمت دلار کاهش یابد، قیمت طلا و سکه هم فردا ارزان می‌شود.

نادر بذرافشان می‌گوید: در یک هفته گذشته تقاضا برای خرید مصنوعات طلا و سکه به پایین‌ترین حد خود رسیده است. عدم تقاضا برای خرید طلا و سکه باعث شده که از ابتدای هفته قیمت طلا و سکه مجددا ارزان شود.

روز گذشته محمد کشتی‌آرای، نایب رئیس دوم اتحادیه طلای تهران گفته بود: «قیمت طلا با قیمت دلار قابل پیش‌بینی است. وقتی در اول هفته قیمت دلار روند نزولی دارد یعنی قیمت طلا تا پایان هفته چندان گران نمی‌شود. بنابراین پیش‌بینی می‌شود قیمت طلا ثابت باقی بماند.» این در حالی است که قیمت طلا نسبت به روز گذشته کاهش جزئی داشت.

انواع سکه ارزان شد

بذرافشان در ادامه با اشاره به قیمت انواع سکه اظهار کرد: قیمت طلای ۱۸ عیار نسبت به روزگذشته سه هزار تومان ارزان شد و با نرخ یک میلیون و ۱۳۵ هزار تومان معامله شد. سکه طرح جدید نسبت به روز گذشته ۱۵۰ هزار تومان کاهش یافت و با قیمت ۱۲ میلیون و ۵۰ هزار تومان فروخته شد.

همچنین امروز قیمت نیم سکه نسبت به دیروز ثابت ماند و با قیمت شش میلیون و ۴۰۰ هزار تومان معامله شد. ربع سکه و سکه گرمی هم با کاهش جزئی به قیمت چهار میلیون و ۳۷۰ هزار تومان و دو میلیون و ۴۲۰ هزار تومان داد و ستد شد.

 

ع

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....