تاریخ انتشار : دوشنبه 20 اردیبهشت 1400 - 19:20
کد خبر : 46345

پیش‌بینی قیمت طلا فردا ۲۱ اردیبهشت

پیش‌بینی قیمت طلا فردا ۲۱ اردیبهشت

 افزایش یکباره تقاضا در بازار طلا بهای هر اونس طلا در بازار جهان ۳۱ دلار کاهش یافت اما بازار ایران تحت تاثیر افزایش قیمت دلار، افزایش بهای طلا را تجربه کرد و قیمت هر گرم طلای ۱۸ عیار نسبت به روز گذشته با ۲۸ هزار تومان افزایش به ۹۶۸ هزار تومان رسید.     به گزارش

 افزایش یکباره تقاضا در بازار طلا

بهای هر اونس طلا در بازار جهان ۳۱ دلار کاهش یافت اما بازار ایران تحت تاثیر افزایش قیمت دلار، افزایش بهای طلا را تجربه کرد و قیمت هر گرم طلای ۱۸ عیار نسبت به روز گذشته با ۲۸ هزار تومان افزایش به ۹۶۸ هزار تومان رسید.

    به گزارش اقتصاددان به نقل از تجارت‌نیوز ،  نایب رئیس دوم اتحادیه طلای تهران بیان کرد :  امروز طلا و سکه در بازار ایران تحت تاثیر افزایش قیمت دلار گران شد اما در بازارهای جهانی بهای هر اونس طلا روند معکوس داشت و با ۳۱ دلار کاهش با قیمت یک هزار و ۸۴۰ دلار معامله شد.

محمد کشتی‌آرای  نایب رئیس دوم اتحادیه طلا و جواهر تهران با اشاره به تاثیر قیمت دلار بر افزایش بهای طلا  گفت: علاوه بر افزایش قیمت دلار دوباره تقاضا برای خرید طلا و سکه در بازار زیاد شده است و همین افزایش تقاضا حباب سکه را به ۴۵۰ هزار تومان رساند.

او همچنین گفت: بعد از سه هفته تعطیلی واحدهای صنفی و کاهش بهای اونس طلا در بازار جهان انتظار افزایش قیمت طلا را نداشتیم اما امروز به یکباره خریدار در بازار زیاد و باعث گرانی طلا و سکه شد.

کشتی‌آرای همچنین با اشاره به افزایش تقاضا در بازار طلا پیش‌بینی می‌کند که قیمت‌ها فردا اندکی گران شود.

گفتنی است در بازار امروز هر گرم طلا ۱۸ عیار نسبت به روز گذشته با ۲۸ هزار تومان افزایش به ۹۶۸ هزار تومان رسید. سکه طرح جدید با ۴۰۰ هزار تومان افزایش با قیمت ۹ میلیون و ۹۲۰ هزار تومان معامله شد. نیم سکه هم با ۲۰۰ هزار تومان افزایش با قیمت پنج میلیون و ۴۰۰ هزار تومان خرید و فروش شد.

ربع سکه با ۲۰۰ هزار تومان افزایش با قیمت سه میلیون و ۴۰۰ هزار تومان معامله شد. بهای سکه یک گرمی ۲۰۰ هزار تومان بالا رفت و با قیمت دو میلیون و ۵۰ هزار تومان معامله شد.

خواننده معزز سلام ارسال نظر پیشنهاد و انتقاد نسبت به خبر بالا در پایین صفحه ( ثبت دیدگاه) موجب امتنان است .

 

ع

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....