تاریخ انتشار : شنبه 3 مهر 1400 - 20:26
کد خبر : 62015

پیش‌بینی بورس ۴ مهر

پیش‌بینی بورس ۴ مهر

 بازار این هفته مثبت خواهد بود؟ امروز بازار سرمایه با صعود شاخص کل بورس همراه شد و در پایان بازار با  ۲٫۵۷ درصد رشد و ۳۵ هزار واحد مثبت در محدوده یک میلیون و ۴۲۲ هزار واحد قرار گرفت روند بازار فردا به چه صورت است؟ یوسف هاشمی، کارشناس بازار سرمایه درباره روند بازار سهام

 بازار این هفته مثبت خواهد بود؟

امروز بازار سرمایه با صعود شاخص کل بورس همراه شد و در پایان بازار با  ۲٫۵۷ درصد رشد و ۳۵ هزار واحد مثبت در محدوده یک میلیون و ۴۲۲ هزار واحد قرار گرفت روند بازار فردا به چه صورت است؟

یوسف هاشمی، کارشناس بازار سرمایه درباره روند بازار سهام می‌گوید: با توجه به سیگنال‌های اقتصادی و گزارش فروش شرکت‌ها که در چند روز آینده منتشر می‌شود روند بازار سرمایه هم احتمالا تغییر کند.

به گزارش اقتصاددان به نقل از تجارت نیوز،  هاشمی می‌گوید در چند روز گذشته افت چشم‌گیری در قیمت دلار به وجود نیامده و همین موضوع نشان می‌دهد روند بازار سهام در هفته جاری با اصلاح رو به رو نباشد.

این کارشناس بازار در بخش دیگری از مصاحبه اضافه کرد: اگر در نرخ بهره بانکی دستکاری و تغییراتی ایجاد شود ضرر جبران‌ناپذیری در بازار سهام رخ می‌دهد و بهتر است سیاست‌گذاران در حال حاضر برای افزایش آن برنامه‌‌ای نداشته باشند.

وی افزود: در افت اخیر بازار، گروهی از سهم‌ها لیدر افت نبودند کاهش قیمت در همه گروه‌ها به صورت هم‌زمان اتفاق افتاد. اگر با دیدی بلند مدت بخواهیم به بازار سرمایه نگاه کنیم گروه‌های فلزات اساسی، پالایشی، بانکی و غذایی از رشد خوبی برخوردار خواهند بود اما اگر به صورت میان‌مدت و کوتاه مدت به بازار نگاه کنیم همه گروه‌ها هم‌زمان برگشت قیمتی خواهند داشت.

مخاطب گرامی، ارسال نظر پیشنهاد و انتقاد نسبت به خبر فوق در بخش ثبت دیدگاه، موجب امتنان است.

 

ع

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....