تاریخ انتشار : دوشنبه 1 دی 1399 - 20:29
کد خبر : 29054

پیش‌بینی بورس فردا ۲ دی ماه ۹۹

پیش‌بینی بورس فردا ۲ دی ماه ۹۹

 بازار توان صعود ندارد با وجود اینکه بعد از شروع معاملات شاخص کل روندی نزولی داشت ولی تقاضا افزایش یافت و شاخص کل روندی صعودی پیدا کرد اما در دقایق پایانی معاملات امروز فشار فروش زیاد شد. بازار سهام روندی متعادل در پیش گرفته و شاخص کل امروز نوسان زیادی بین رنج مثبت و منفی

 بازار توان صعود ندارد

با وجود اینکه بعد از شروع معاملات شاخص کل روندی نزولی داشت ولی تقاضا افزایش یافت و شاخص کل روندی صعودی پیدا کرد اما در دقایق پایانی معاملات امروز فشار فروش زیاد شد.

بازار سهام روندی متعادل در پیش گرفته و شاخص کل امروز نوسان زیادی بین رنج مثبت و منفی داشت. اما با توجه به فشار عرضه در دقایق انتهایی بورس امروز و کم شدن شدن حجم و ارزش معاملات، روند بورس فردا چگونه خواهد بود؟

در اقتصاددان به نقل از تجارت نیوز  ، مهدی رضایتی، کارشناس بازار سرمایه در رابطه با روند بورس فردا گفت: با توجه به روند معاملات و فشار عرضه در دقایق پایانی بورس امروز احتمالا بورس فردا با روند نزولی همراه باشد و عرضه از امروز بیشتر باشد. اما با توجه به سیر حرکت شاخص هم‌وزن احتمالا پول در بازار سهام در حال حرکت به سمت سهم‌های کوچک بازار سهام است.

همچنین پیام الیاس‌کردی در رابطه با ادامه معاملات بورس این هفته گفت: احتمال می‌دهم ادامه روند معاملات بازار سهام متعادل باشد.

 

ع

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....