تاریخ انتشار : یکشنبه 23 آذر 1399 - 20:28
کد خبر : 28002

پیش‌بینی بورس فردا ۲۴ آذر ۹۹

پیش‌بینی بورس فردا ۲۴ آذر ۹۹

منتظر رشد یا ریزش شدید شاخص نباشیم بازار سرمایه در اولین روز هفته فعالیت خود را با رشد دو درصدی آغاز کرد و کارشناسان پیش‌بینی می‌کنند این روند متعادل در دیگر روزهای هفته هم ادامه دارد. در پایان معاملات امروز بازار سهام افزایش عرضه چه نمادهای کوچک و چه نمادهای بزرگ باعث ریزش شاخص کل

منتظر رشد یا ریزش شدید شاخص نباشیم

بازار سرمایه در اولین روز هفته فعالیت خود را با رشد دو درصدی آغاز کرد و کارشناسان پیش‌بینی می‌کنند این روند متعادل در دیگر روزهای هفته هم ادامه دارد.

در پایان معاملات امروز بازار سهام افزایش عرضه چه نمادهای کوچک و چه نمادهای بزرگ باعث ریزش شاخص کل شد اما در ادامه روند معاملات تقاضا افزایش یافت و در نهایت شاخص کل با کاهش نیم درصدی به یک میلیون و ۵۱۵ هزار واحد رسید.

در اقتصاددان  به نقل از تجارت نیوز می خوانیم  ، مهدی رضایتی، کارشناس بازار سرمایه در رابطه با بورس فردا گفت: فعلا بازار سهام متعادل است و بورس فردا ریزش یا رشد چندانی نخواهد داشت. از طرفی باید منتظر متغیرهای تاثیرگذار بر بازار سهام باشیم.

به گفته این کارشناس تا زمان عبور شاخص کل از محدوده مقاومتی ۱/۶ میلیون واحد بازار سهام نوسانی است. اما گزارش‌های ماهانه شرکت‌ها و قیمت‌های جهانی در تعیین روند آتی بورس و نزول و صعود شاخص اهمیت سیاری دارد.

همچنین ایمان رئیسی، کارشناس بازار سرمایه گفت: شاخص کل بازار سرمایه از محدوده یک میلیون و ۴۰۰ هزار واحدی پایین‌تر نمی‌آید و نباید نگران ریزش شاخص بود. اما تا زمانی که شاخص محدوده مقاومتی یک میلیون و ۶۰۰ هزار واحدی را پشت سرنگذارد، نوسان طبیعی است.

 

ع

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....