تاریخ انتشار : جمعه 21 آذر 1399 - 20:38
کد خبر : 27735

پیش‌بینی بورس فردا ۲۲ آذر ۹۹

پیش‌بینی بورس فردا ۲۲ آذر ۹۹

 آیا بازار متعادل می‌شود؟ در پایان معاملات هفته گذشته بازار سهام با وجود فشار عرضه در روزهای پایانی ، بازدهی هفتگی شاخص کل صعودی بود. اما بورس فردا چه می‌شود؟ بعد از رشد حدود ۳۰۰ هزار واحدی شاخص کل، بورس روند نزولی داشت.برخی از کارشناسان معتقدند که این روند نزولی ادامه‌دار نیست. بلکه بازار در

 آیا بازار متعادل می‌شود؟

در پایان معاملات هفته گذشته بازار سهام با وجود فشار عرضه در روزهای پایانی ، بازدهی هفتگی شاخص کل صعودی بود. اما بورس فردا چه می‌شود؟

بعد از رشد حدود ۳۰۰ هزار واحدی شاخص کل، بورس روند نزولی داشت.برخی از کارشناسان معتقدند که این روند نزولی ادامه‌دار نیست. بلکه بازار در حال اصلاح است و به زودی رشد شاخص مجددا آغاز می‌شود. اما روند بازار فردا چگونه است؟

به گزارش اقتصاددان به نقل از تجارت‌نیوز ،  ایمان رئیسی، کارشناس بازار سرمایه  در رابطه با بورس فردا گفت: به نظر می‌رسد عرضه در بازار فردا زیاد باشد اما تقاضا نیز به اندازه عرضه خواهد بود و احتمالا بازار فردا متعادل است.

این کارشناس در ادامه افزود: کف شاخص کل محدوده ۱/۴ میلیون و محدوده مقاومتی نیز عدد ۱/۶ میلیون است و فعلا شاخص کل در این محدوده در نوسان است. اما اگر شاخص کانال ۱/۶ میلیون را پشت سر بگذارد، روند صعودی آن مجددا آغاز می‌شود.

 

ع

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....