تاریخ انتشار : پنجشنبه 8 آبان 1399 - 23:25
کد خبر : 23448

پیش‌بینی بورس در هفته انتخابات آمریکا

پیش‌بینی بورس در هفته انتخابات آمریکا

 ۷ خبری که شاید بورس را احیا کند در پایان معاملات بورس در اولین هفته آبان ماه، بازدهی این هفته شاخص بازار سهام به منفی ۸٫۸ درصد رسید. آیا این روند در هفته آینده ممکن است تغییر قابل توجهی داشته باشد؟ پیش از شروع بازار سهام در هفته‌ای که قرار است انتخابات آمریکا برگزار شود

 ۷ خبری که شاید بورس را احیا کند

در پایان معاملات بورس در اولین هفته آبان ماه، بازدهی این هفته شاخص بازار سهام به منفی ۸٫۸ درصد رسید. آیا این روند در هفته آینده ممکن است تغییر قابل توجهی داشته باشد؟

پیش از شروع بازار سهام در هفته‌ای که قرار است انتخابات آمریکا برگزار شود انتشار هفت خبر را می‌توان سیگنال‌های مثبتی برای بورس تلقی کرد. اما آیا این بار بورس واکنش مثبتی به این اخبار نشان خواهد داد؟

به گزارش اقتصاددان به نقل از تجارت نیوز  ،در پایان معاملات بورس در هفته اخیر هرچند شاخص کل ۸٫۸ درصد و شاخص هم وزن ۴٫۳ منفی شدند اما ارزش معاملات نسبت به هفته گذشته افزایش یافت.

ـ طبق برخی شنیده‌ها احتمال این وجود دارد که از هفته آینده در ممنوعیت خرید و فروش روزانه سهام بازنگری‌ شود و به مانند گذشته مثلا هر سهامدار امکان فروش سهمی که همان روز خریده را داشته باشد.

ـ مدیرعامل اتحادیه مرکزی دام سبک کشور گفت: پیشنهاد عرضه دام زنده به وسیله بورس کالا مطرح شد که با همکاری سازمان مرکزی تعاون روستایی و موافقت سازمان بورس ایران مراحل اداری آن در حال انجام است.

ـ رئیس هیات‌مدیره انجمن صنفی گاوداران با بیان اینکه قیمت تمام شده شیر خام برای دامداران بیش از ۵۰۰۰ تومان است، گفت: اقدامات کارشناسی برای افزایش قیمت شیر خام انجام شده و در دستور کار ستاد تنظیم بازار قرار گرفته است و احتمالا تا هفته آینده مشخص می‌شود.

ـ محسن علیزاده، عضو ناظر مجلس در شورای‌عالی بورس گفت: اقدام رئیس قوه قضاییه در صدور ابلاغیه دستور العمل رسیدگی به پرونده‌های بازار بورس ایران به موقع و بسیار لازم و ضروری بود که امیدواریم به سرعت اجرایی شود.

ـ فرهاد دژپسند، وزیر امور اقتصادی و دارایی هفته گذشته در حاشیه جلسه با کمیسیون اقتصادی و نمایندگان مجلس گفت که خبر خوش من به سهامداران این است که شاهد افزایش نرخ سودآوری شرکت‌ها هستیم.

 

ع

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....