تاریخ انتشار : دوشنبه 5 اسفند 1398 - 21:25
کد خبر : 6124

پیشنهاد تعطیلی مدارس و دانشگاه‌ها تا عید در مجلس

پیشنهاد تعطیلی مدارس و دانشگاه‌ها تا عید در مجلس

به گزارش اقتصاددان به نقل از فارس، سیدحمایت میرزاده سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی درباره جزئیات حضورش در نشست کمیسیون بهداشت با موضوع ویروس کرونا گفت: در این جلسه از طرف کمیسیون آموزش پیشنهاد داده شد که مدارس و دانشگاه‌ها تا پایان تعطیلات نوروز تعطیل شود. وی افزود: مقرر شد این پیشنهاد

به گزارش اقتصاددان به نقل از فارس، سیدحمایت میرزاده سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی درباره جزئیات حضورش در نشست کمیسیون بهداشت با موضوع ویروس کرونا گفت: در این جلسه از طرف کمیسیون آموزش پیشنهاد داده شد که مدارس و دانشگاه‌ها تا پایان تعطیلات نوروز تعطیل شود.
وی افزود: مقرر شد این پیشنهاد با حضور ۳ وزیر بهداشت، وزیر آموزش و پرورش و وزیر علوم در هیأت دولت بررسی و تصمیم گیری شود.

سخنگوی کمیسیون آموزش مجلس تصریح کرد: نظام آموزشی کشورمان را به خوبی می‌شناسیم و می‌دانیم تا چه هفته‌ای مدارس و دانشگاه‌ها در پایان سالجاری فعالیت آموزشی دارند ولی اگر بتوانیم آنها برای پیشگیری از ویروس کرونا تعطیل کرده و به جای آن چند روزی را در پایان به سال آموزشی در خرداد یا تیر بیفزاییم تقویم آموزشی را هم رعایت کرده‌ایم.

سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس افزود: این پیشنهاد به دولت ارائه و احتمالا امشب تصمیم‌گیری برای تعطیل شدن مراکز آموزشی تا پایان عید نوروز رسانه‌ای خواهد شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....