تاریخ انتشار : سه شنبه 11 شهریور 1399 - 14:58
کد خبر : 17369

پیشروی قیمت طلا باوجود تعطیلی بازار

پیشروی قیمت طلا باوجود تعطیلی بازار

نایب رییس دوم اتحادیه طلا و جواهر تهران گفت: قیمت طلا و سکه باوجود تعطیلی بازار اصلی، متاثر از رشد نرخ ارز و اونس درحال پیشروی است. اقتصاددان؛ محمد کشتی‌آرای در گفت‌و‌گو با خبرنگار اقتصادآنلاین درباره وضعیت قیمت طلا و سکه توضیح داد: باتوجه به افزایش نرخ ارز و بهای اونس جهانی، قیمت طلا و

نایب رییس دوم اتحادیه طلا و جواهر تهران گفت: قیمت طلا و سکه باوجود تعطیلی بازار اصلی، متاثر از رشد نرخ ارز و اونس درحال پیشروی است.

اقتصاددان؛ محمد کشتی‌آرای در گفت‌و‌گو با خبرنگار اقتصادآنلاین درباره وضعیت قیمت طلا و سکه توضیح داد: باتوجه به افزایش نرخ ارز و بهای اونس جهانی، قیمت طلا و سکه از روز گذشته به رغم تعطیلی بازار اصلی طلا وارد فاز صعودی شده است.

کشتی‌آرای عامل تقاضا را در این افزایش قیمت بی‌تاثیر دانست و گفت: اگرچه بازار اصلی تا پایان هفته تعطیل است اما مابقی واحد‌های صنفی ما در حال فعالیت هستند، به همین خاطر معاملات خرد در جریان است و هنوز معاملات کلان راه نیفتاده و از همین رو نمی‌توانیم عامل تقاضا را در رشد قیمت‌ها موثر بدانیم.

نایب دوم رییس اتحادیه طلا تاکید کرد: تا باز شدن بازار، قیمت طلا و سکه متاثر از نرخ ارز و اونس حرکت خواهد کرد و فعلا نمی‌توانیم عوامل دیگری را در این روند دخیل بدانیم.

قیمت طلا و سکه ۱۱شهریور۹۹
به گفته کشتی‌آرای، در جریان معاملات امروز بازار آزاد تهران، قیمت هر قطعه سکه طرح جدید به ۱۱میلیون و ۳۵۰هزار و سکه طرح قدیم به ۱۰میلیون و ۹۰۰هزار تومان رسید.

او افزود: امروز نیم سکه با قیمت پنج میلیون و ۵۵۰هزار تومان، ربع سکه سه میلیون و ۱۳۰هزار و سکه یک گرمی یک میلیون و ۷۰۰هزار تومان معامله می‌شود و قیمت طلای۱۸ عیار هم به گرمی یک میلیون و ۱۰۵هزار تومان افزایش یافته است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....