تاریخ انتشار : جمعه 26 فروردین 1401 - 19:39
کد خبر : 84518

پیشتازی فولاد خرمدشت تاکستان در عرصه های جهانی

پیشتازی فولاد خرمدشت تاکستان  در عرصه های جهانی

مهندس سعیدیان مدیر عامل شرکت فولاد خرمدشت تاکستان در نشستی با خبرنگاران حوزه اقتصادی گفت : این شرکت تا کنون توانسته افتخارات بیشماری در سطوح ملی و بین المللی به دست آورد و برای چندمین بار نیز به عنوان صادرکننده نمونه و برتر استان قزوین انتخاب شود. اقتصاددان: وی افزود:شرکت فولاد خرمدشت تاکستان که با

مهندس سعیدیان مدیر عامل شرکت فولاد خرمدشت تاکستان در نشستی با خبرنگاران حوزه اقتصادی گفت : این شرکت تا کنون توانسته افتخارات بیشماری در سطوح ملی و بین المللی به دست آورد و برای چندمین بار نیز به عنوان صادرکننده نمونه و برتر استان قزوین انتخاب شود.

اقتصاددان: وی افزود:شرکت فولاد خرمدشت تاکستان که با طرح توسعه خود با راه اندازی خط تولید شمش در استان کرمانشاه با صادرات محصولات خود به اقصی نقاط جهان توانسته؛ در سال ۱۴۰۰ بیش از ۷۵میلیون دلار ارزآوری داشته باشدو با تولید ماهیانه ۳۰۰۰۰ هزارتن انواع میلگرد و شمش به یاری اقتصاد کشور بشتابد.

تبلور استحکام ، ایمنی، استاندارد بین المللی و تکنولوژی مدرن را در میلگرد های اج دار فولاد خرمدشت می توان پیدا کرد.

مهندس سعیدیان از اشتغالزائی بیش از دویست و پنجاه نفر از نیروهای بومی در دو استان قزوین و کرمانشاه خبر داد و تاکید کرد:در جهت تبلور تولید ملی و کمک به اشتغالزائی توانسته ایم در محروم ترین نقاط استان‌های قزوین و کرمانشاه، مجموعه صنعتی فولاد خرمدشت تاکستان راگسترش و به بهره برداری برسانیم.

مهندس سعیدیان اظهار امیدواری کرد:دولتمردان بیش از پیش در جهت حل مشکلات و رفع دغدغه صاحبان صنایع گام بردارند و با تسریع در حل مسائل مسیر صادرات محصولات داخلی را هموارتر سازند.

خط تولید کشش مفتول های قطر ۸ تا ۱ میلی متر بصورت مسوار (پوشش سولفات مس به قطر حدودا ۲ میکرون) ، اسید شور و سیاه
جهت مصارف صنعتی ،ساختمانی،خودرو سازی،لوازم آشپزخانه و لوستر سازی و همچنین مفتول های آرماتور بندی از آلیاژ RST 34 ( ۱۰۰۶ کم کربن) بصورت عملیات حرارتی شده از جمله محصولات تولیدی این شرکت که با تولید ماهیانه ۳۰۰۰ هزار تن به زودی به مرحله تولید انبوه خواهد رسید.

آنچه مسلم است اینکه امروز فولاد خرمدشت تاکستان با طرح های نواور و خلاقانه ی مهندس مجید سعیدیان مالک و مدیرعامل این مجموعه و تلاش بی وقفه مدیران و مهندسین جوان توانمند، همچون مهندس امیر حسین سعیدیان توانسته بر بلندای قله تولید،اشتغالزائی و صادرات قرار گیرد و نام صنعت فولاد کشور را در چهارگوشه دنیا طنین انداز کند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....