تاریخ انتشار : دوشنبه 22 اردیبهشت 1399 - 13:32
کد خبر : 8815

پویش مجازی هرراهنمای گردشگری یک سفیر فرهنگی در تهران اجرا شد

پویش مجازی هرراهنمای گردشگری یک سفیر فرهنگی در تهران اجرا شد

دکتر پرهام جانفشان مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان تهران گفت: پویش “هر راهنمای گردشگری یک سفیر فرهنگی در فضای مجازی” به منظور بهره مندی از ظرفیت راهنمایان تور در معرفی جاذبه های گردشگری استان و تشویق هموطنان به نرفتن به سفر در فضای مجازی اجرا شد. به گزارش اقتصاددان به نقل از

دکتر پرهام جانفشان مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان تهران گفت: پویش “هر راهنمای گردشگری یک سفیر فرهنگی در فضای مجازی” به منظور بهره مندی از ظرفیت راهنمایان تور در معرفی جاذبه های گردشگری استان و تشویق هموطنان به نرفتن به سفر در فضای مجازی اجرا شد.

به گزارش اقتصاددان به نقل از اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان تهران، پرهام جانفشان با بیان اینکه در شرایط کنونی همه فعالین گردشگری باید با همدلی و همکاری تلاش کنند تا تهدیدها را به فرصت های توسعه گردشگری پس از شکست کامل ویروس کرونا تبدیل کنیم افزود: هر راهنمای گردشگری می تواند در این پویش به عنوان یک سفیر فرهنگی ضمن معرفی جاذبه های گردشگری تهران، شهروندان را به ماندن در خانه تا پایان ویروس کرونا تشویق کند.

وی افزود: استان تهران بیشترین تعداد راهنمای گردشگری را در کشور دارد که باید از این تعداد راهنما به عنوان یک مزیت در توسعه و معرفی جاذبه های گردشگری استان در فضای مجازی استفاده کند.

دوره آموزش مجازی “مهارتهای فروش اینترنتی صنایع دستی” برگزار میشود

همچنین مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان تهران ادامه داد:یکی از مشکلات مشاغل خانگی نظیرفعالیت هنرمندان صنایع دستی عدم آشنایی با مهارت های فروش محصولات هنری در فروشگاه های اینترنتی است.

پرهام جانفشان با بیان اینکه اولین نیاز هنرمندان در شرایط کنونی فروش محصولات در فروشگاه های اینترنتی است گفت: از معاونت صنایع دستی استان خواسته شده تا دوره آموزش مجازی ” مهارت های فروش اینترنتی ” برای هنرمندان استان برگزار کند.

وی ادامه داد: آشنایی با مهارت های فروش اینترنتی نیازی است که در دوران پسا کرونا نیز بیش از گذشته احساس خواهد شد زیرا شهروندان تا مدت ها به خریدهای اینترنتی تمایل خواهند داشت و در سالی که از سوی مقام معظم رهبری به عنوان سال جهش تولید نام گذاری شده باید تلاش کنیم تا چرخه تولید و عرضه صنایع دستی نیز فعال تراز سال های گذشته باشد.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان تهران گفت: نحوه برگزاری کلاس دوره های آموزش مجازی از طریق معاونت صنایع دستی استان به هنرمندان اطلاع رسانی می شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....