تاریخ انتشار : دوشنبه 3 شهریور 1399 - 21:48
کد خبر : 16535

پنج نماد برتر در معاملات امروز بورس (۳شهریور)

پنج نماد برتر در معاملات امروز بورس (۳شهریور)

امروز معامله‌گرها نزدیک هزار و ۶۰۰میلیارد تومان سهام سرمایه‌گذاری تأمین اجتماعی خرید و فروش کردند، بیشترین معاملات بورس و فرابورس به گروه فرآورده‌های نفتی تعلق داشت و ۳.۳درصد از کل سهام گروه ‌صنعتی ‌سپاهان‌ معامله شد. به گزارش اقتصاددان – سپهر علی‌یاری، روز جاری در مجموع حدود ۱۴ هزار میلیارد تومان سهام خرید و فروش

امروز معامله‌گرها نزدیک هزار و ۶۰۰میلیارد تومان سهام سرمایه‌گذاری تأمین اجتماعی خرید و فروش کردند، بیشترین معاملات بورس و فرابورس به گروه فرآورده‌های نفتی تعلق داشت و ۳.۳درصد از کل سهام گروه ‌صنعتی ‌سپاهان‌ معامله شد.

به گزارش اقتصاددان – سپهر علی‌یاری، روز جاری در مجموع حدود ۱۴ هزار میلیارد تومان سهام خرید و فروش شد که پنج نماد «شستا»، «شپنا»، «فولاد»، «وتجارت» و «فملی» به ترتیب در رتبه اول تا پنجم لیست بیشترین ارزش معاملات سهام قرار گرفتند.

در سومین روز هفته معادل هزار و ۵۸۸ میلیارد تومان سهام سرمایه‌گذاری تأمین اجتماعی دست به دست شد، پالایش نفت اصفهان پس از معاملاتی به ارزش هزار و ۱۸۵ میلیارد تومان دوم شد و سهام فولاد مبارکه اصفهان نیز به جایگاه سوم رسید.

21 9 اقتصاددان نوشته

بیشترین معاملات بورس و فرابورس به گروه “فرآورده‌های نفتی” تعلق داشت به طوری که دو هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان فقط در این بخش جابجا شد، گروه “فلزات اساسی” با معاملات دو هزار و ۴۵۰ میلیارد تومانی دوم شد و “چندرشته‌ای صنعتی” در جایگاه سوم قرار گرفت.

22 7 اقتصاددان نوشته

امروز ۳.۳ درصد از کل سهام گروه ‌صنعتی ‌سپاهان‌ (فسپا) معامله شد، ۱۰ نماد برتر سهم ۵۸ درصدی از کل داد و ستدها داشتند، ارزش معاملات در ۲۳ سهم به بیش از ۱۰۰ میلیارد تومان رسید و نصف ارزش کل معاملات نیز به هفت نماد نخست اختصاص داشت.

 

ع

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....