تاریخ انتشار : چهارشنبه 15 تیر 1401 - 20:22
کد خبر : 93555

پنجاه ایده کارآفرینانه برای درآمدزایی در منزل

پنجاه ایده کارآفرینانه برای درآمدزایی در منزل

۱٫ نمد دوزی در منزل اقتصاددان: شما شاید در طول زندگی خود به خرید عروسک های کوچک نمدی پرداخته باشید. اما باید این نکته را بدانید که شما نیز می‌توانید با دیدن آموزش به راحتی به تهیه و ساخت عروسک های نمدی بپردازید و از این طریق به کسب درآمد بپردازید. هنر نمد دوزی یک

۱٫ نمد دوزی در منزل

اقتصاددان: شما شاید در طول زندگی خود به خرید عروسک های کوچک نمدی پرداخته باشید. اما باید این نکته را بدانید که شما نیز می‌توانید با دیدن آموزش به راحتی به تهیه و ساخت عروسک های نمدی بپردازید و از این طریق به کسب درآمد بپردازید. هنر نمد دوزی یک فعالیت بسیار ساده و جذاب می‌باشد که شما عزیزان می‌توانید با هر سن و تخصص خاصی دست به انجام آن بزنید. شما برای ساخت عروسک های نمدی نیازمند صرف هزینه زیادی نیستید، زیرا می‌توانید با صرف هزینه بسیار اندکی به ساخت عروسک های نمدی متنوعی بپردازید. به این دلایل نمد دوزی یکی از پرطرفدارترین فعالیت‌ها و شغل های منزلی به شمار می‌رود که هر روز به افراد فعال در این صنعت افزوده می‌شود.
نمد دوزی درآمدزایی خانگی
همچنین شما عزیزان می‌توانید با کار نمد دوزی بر روحیات خود نیز تاثیر بگذارید، زیرا شما در این شغل به طیف وسیعی از اشکال مختلف روبرو هستید. و همین امر باعث می‌شود تا شما با چالش های مختلفی برای طراحی شکل‌ها و عروسک های مختلف نمد دوزی روبرو شوید.

۲٫ چرم دوزی در خانه برای بانوان

چرم دوزی نیز یکی از جذاب‌ترین فعالیت‌هایی می‌باشد که بانوان می‌توانند به آن به عنوان یک شغل منزلی نگاه کنند. اما نکته مهم فعالیت چرم دوزی این مسئله می‌باشد که شما باید برای انجام فعالیت و شغل چرم دوزی به کسب مهارت در این صنف شغلی بپردازید. به این خاطر شما می‌توانید با مراجعه به کلاس‌هایی که در مراکز فنی و حرفه‌ای برای آموزش چرم دوزی برگزار می‌شود به این مهارت دست پیدا کنید.
چرم دوزی نیز مانند نمد دوزی یک شغل کارآمد و سود آور برای بانوان می‌باشد که نیاز به صرف هزینه های زیادی ندارد، به همین دلیل شما می‌توانید به آن به عنوان یک شغل خانگی پر سود نگاه کنید. چرم دوزی و ساخت کالا های چرمی نیازمند دقت و ظرافت خاصی می‌باشد. به این خاطر که زنان دارای ظرافت خود سلیقه خوبی می‌باشند به راحتی می‌توانند از عهده چنین فعالیتی برآیند. البته کیفیت کالا های چرمی ساخته شده شما می‌تواند تاثیر بسیار زیادی بر روی درآمد شما داشته باشد، به این خاطر ما به شما توصیه می‌کنیم که بعد از کسب تجربه زیاد در این صنعت و بالا بردن کیفیت کار خود به عرضه محصولات چرمی خود بپردازید.

۳٫خیاطی در خانه

امروزه صنعت مد و لباس یکی از پرسودترین فعالیت‌هایی می‌باشد که بیشتر افراد به سمت آن کشیده می‌شوند. و دلیل این امر نیز این نکته می‌باشد که نیاز انسان‌ها برای لباس و پوشش خود هرگز تمام نمی‌شود و بلکه هر روز نسبت به روز گذشته گسترده‌تر می‌شود. به همین خاطر خیاطی در منزل برای بانوان و خانم‌ها می‌توان یک ایده بسیار مناسب و جذاب باشد که علاوه بر کسب درآمد می‌تواند از لحاظ روحی نیز بر روحیات آنان تاثیر بگذارد. زیرا همزبانی با مشتریان و گفتگو با آنان باعث نشاط بیشتر روح آنان می‌شود.
شغل خیاطی
خیاطی در خانه نیز مانند دو شغل و فعالیتی که در بالا به معرفی آنها پرداختیم نیازمند مهارت می‌باشد، به همین دلیل شما می‌توانید با مشاهده آموزش های مربوط به خیاطی به راحتی و بدون صرف هزینه به یادگیری خیاطی بپردازید. اگر به خانه خود نگاه کنید به طور یقین می‌توانید یک چرخ خیاطی را در میان وسایل و اسباب خانه پیدا کنید و با استفاده از آن و بدون صرف هزینه خاصی به خیاطی بپردازید و از این طریق درآمد خاصی را به دست بیاورید. همچنین خیاطی در منزل نیازمند سرمایه بسیار زیادی نمی‌باشد و شما می‌توانید به راحتی به کسب سود خاصی در این باره دست پیدا کنید.

۴٫ ساخت عروسک در خانه برای بانوان

عروسک سازی بر خلاف شغل‌های قبلی که در این مطلب به بررسی و معرفی آنها پرداختیم علاوه بر مهارت نیازمند خلاقیت نیز می‌باشد. شما باید برای طراحی عروسک علاوه بر خلاقیت با روحیه بچه‌ها و کودکان نیز آشنا باشید، تا بتوانید بر اساس این اطلاعات به طراحی عروسک‌هایی بپردازید که زودتر به فروش برسند و درآمد زیادی دست شما را بگیرد. عروسک سازی نیز مانند سایر ایده‌های خلاقانه کسب و کار کارآفرینی برای بانوان که ما به بررسی آنها پرداخته‌ایم نیازمند هزینه زیادی نمی‌باشد و شما می‌توانید با سرمایه گذاری بسیار کمی به عروسک سازی مشغول شوید.
از نمونه های افراد کارآفرین که توانسته است با استفاده از عروسک سازی به درآمد خوبی دست پیدا کند و زمینه کاری زیادی را برای افراد دیگری نیز به وجود آورد می‌توان به خانم معصومه تاجیک اشاره کرد. خانم تاجیک توانست با استفاده از ایده‌ها و تکنیک های خلاقانه خود به ساخت عروسک‌های مختلفی بپردازد و بتواند از طریق سایت های مختلف به فروش آنها بپردازد و از این طریق سود قابل توجهی را به دست بیاورد.

۵٫ شمع سازی در منزل

یکی از دیگر موارد ایده کارآفرینی در منزل برای خانم‌ها فعالیت شمع سازی می‌باشد که دارای جذابیت بسیار زیادی می‌باشد و علاوه بر کسب درآمد می‌تواند باعث تغذیه روحی ما نیز بشود. اکثر افراد از شمع‌ها برای زیبایی دکوراسیون و ساخت فضای معنوی استفاده می‌کنند. که البته در این میان طراحی و شکل های شمع می‌تواند بر زیبایی های آنها اضافه کند. شمع سازی نیازمند مهارت خاصی نمی‌باشد و شما عزیزان می‌توانید با تهیه مواد لازم برای ساخت شمع و چند قالب فانتزی به راحتی به ساخت شمع و فروش آنها بپردازید.
شمع سازی
اما نکته مهم این شغل خانگی برای بانوان این نکته می‌باشد که این فعالیت و شغل درآمد چندانی ندارد و شما بیشتر می‌توانید به آن به جنبه تفریح و فراغت نگاه کنید و درآمد متوسطی را به دست بیاورید. همچنین این شغل خانگی شمع سازی نیازمند سرمایه گذاری بسیار کمی می‌باشد.

۶٫ تولید ست های آشپزخانه در منزل

در هر آشپزخانه و خانه‌ای وجود ست های زیبا و یک دست می‌تواند بر زیبایی های آن بیفزاید. به همین خاطر ما همواره به دنبال خرید ست های آشپزخانه هستیم تا بتوانیم از آنها در خانه خود استفاده کنیم و یک محیط زیبا را به وجود بیاوریم. در این رابطه تهیه و ساخت ست های آشپزخانه در منزل و فروش آنها از طریق شبکه‌های اجتماعی و اینترنتی می‌تواند یک ایده جذاب و پولساز به شمار بیاید. شما برای این کار نیازمند سرمایه اندک همراه با کمی خلاقیت می‌باشید تا بتوانید به ست های زیبای آشپزخانه دست پیدا کنید و با قیمت مناسب به فروش آنها بپردازید. این مورد جزو موارد ایده با سرمایه کم است و برای همه قابلیت اجرایی شدن دارد. البته ست آشپزخانه شامل محصولات مختلفی می‌باشد که ما در ادامه به معرفی آنها خواهیم پرداخت.

دستکش فر

پیشبند آشپزخانه

دستگیره وسایل مختلف آشپزخانه

سبد نان پارچه‌ای

حوله آشپزخانه

انواع دمکنی

و…

۷٫ بسته بندی حبوبات در خانه

همواره تولید و بسته بندی حبوبات یکی از پولسازترین فعالیت‌ها و شغل‌ها به شمار می‌رود. به همین دلیل شما عزیزان می‌توانید با استفاده از بسته بندی و فروش حبوبات مختلف به کسب درآمد بپردازید. شما برای این کار می‌توانید ابتدا به جهاد سازندگی و سپس شبکه بهداشت سلامت مراجعه کنید و مجوز‌های لازم را برای انجام این کار را کسب کنید. شما با این فعالیت ابتدا مقداری حبوبات را تهیه خواهید کرد و سپس با بسته بندی و فروش آنها با قیمت مناسبی می‌توانید به سود خوبی دست پیدا کنید.
نیاز به خوراک همواره یکی از نیاز‌های اولیه انسان به شمار می‌رود که هیچ وقت از بین نخواهد رفت. به همین خاطر شما از این طریق می‌توانید به رفع نیازی از انسان بپردازید که هیچ وقت از بین نخواهد رفت. همچنین طیف بالای محصولات و مشتریان زیاد این عرصه باعث می‌شود تا فعالیت شما روز به روز گسترده تر شود. یکی از مورد علاقه‌ترین کسب و کار‌های خانگی برای زنان نیز این مورد می‌باشد.

۸٫بسته بندی خشکبار در خانه

یکی دیگر از ایده‌های پردرآمد در خانه برای بانوان بسته بندی خشکبار می‌باشد. همواره تغذیه از طریق خشکبار می‌تواند نیاز های مختلف بدن ما را تامین کند به همین خاطر مصرف خشکبار در جوامع مختلف بسیار زیاد می‌باشد. در کشور ایران نیز بیشتر مردم به مصرف خشکبار می‌پردازند. بسته بندی خشکبار نیز مانند بسته بندی حبوبات نیازمند مجوز می‌باشد، به این خاطر شما می‌توانید با مراجعه به جهاد سازندگی و سازمان بهداشت به کسب این مجوز بپردازید و با اطمینان محصولات بهداشتی را روانه بازار کنید.
بسته بندی مواد
در بسته بندی خشکبار شما مقداری خشکبار را به صورت فله‌ای تهیه می‌کنید و سپس با قرار دادن در دستگاه بسته بندی به عرضه آن به بازار می‌پردازید. این فعالیت نیز مانند ایده‌های قبلی برای کار در منزل نیازمند سرمایه زیادی نیست و شما می‌توانید با صرف هزینه بسیار کمی به سود و درآمد قابل توجهی دست پیدا کنید.

۹٫ساخت تراریوم در منزل برای بانوان

شاید این سوال برای شما پیش بیاید که تراریوم چیست؟ در تراریوم شما همانند آکواریوم با استفاده از گل و گیاه دست به ساخت شیشه‌ها و گوی های زیبا خواهید زد که در آن گل و گیاه وجود دارد. ساخت و عرضه تراریوم در خانه برای افرادی مناسب می‌باشد که به پرورش گل و گیاه علاقه دارند. شما در این کار می‌توانید با استفاده از گل و گیاه و خلاقیت بالای خود به ساخت تراریوم یا همان گوی های گل و گیاه بپردازید و به سود قابل توجهی دست پیدا کنید.
ساخت تراریوم در خانه نیازمند مهارت خاصی نمی‌باشد و شما می‌توانید با صرف هزینه بسیار پایین و همچنین خلاقیت خود به تهیه این گوی‌ها بپردازید و با قیمت قابل توجه به فروش آنها بپردازید و درآمد خاصی را به دست بیاورید. همچنین شما می‌توانید برای آموزش این کار به دیدن و مشاهده ویدیوهایی در اینترنت بپردازید و اطلاعات کاملی را به دست بیاورید.

۱۰٫ پرورش گیاهان دارویی در منزل

اگر به اطراف محل زندگی خود نگاه کنیم خواهیم دید که ما در نقاط مختلفی توانسته‌ایم به پرورش گل و گیاهان مختلفی بپردازیم که فقط دارای زیبایی هستند. اما اگر ما توجه داشته باشیم می‌توانیم به جای پرورش و مراقبت از این گل و گیاه‌ها به پرورش گیاهان دارویی بپردازیم که علاوه بر زیبایی می‌تواند دارای جنبه اقتصادی باشد و شما از این طریق به کسب درآمد بپردازید. به این خاطر یکی از موارد ایده کارآفرینی در منزل برای خانم‌ها می‌تواند پرورش گل و گیاه باشد که شما از طریق آن نیز می‌توانید به امرار معاش خود کمک کنید.
برای این کار شما می‌توانید از باغچه‌ها و تراز های خانه خود برای پرورش گیاهان دارویی استفاده کنید. همچنین بعضی از گیاهان دارویی مانند پیچک، خرفه، گل گندم، گزنه و … به صورت خودرو در باغچه های ما رشد می‌کنند. نکته حائز اهمیت در این ایده کار در خانه این مسئله می‌باشد که شما با صرف کمترین زمان و هزینه ممکن می‌توانید به راحتی درآمد خوبی را به دست بیاورید.

۱۱٫ پرورش قارچ در خانه

یکی از بهترین ایده‌های کارآفرینی و کسب درآمد در خانه برای بانوان پرورش قارچ می‌باشد. زیرا این فعالیت و شغل علاوه بر اینکه نیازمند سرمایه بسیار زیادی نیست درای سود خوبی نیز می‌باشد. بانوانی که به دنبال کسب درآمد و کسب موفقیت در زندگی می‌باشند می‌توانید از این طریق به اهداف خود دست پیدا کنید.
شغل خانگی پرورش قارچ
اما مهمترین سوالی که در این بین ممکن است شما با آن روبرو شوید این است که شما در این کار موفق خواهید شد؟ و پاسخ ما نیز این است بله موفق خواهید شد. زیرا تهیه و تولید قارچ نیازمند دستگاه و امکانات پیشرفته و خاصی نیست و شما با مواد داخل خانه خود می‌توانید به راحتی به تولید قارچ بپردازید. نکته حائز اهمیت در تولید قارچ این نکته می‌باشد که هرچه محیط تولید آن کوچک‌تر باشد کیفیت قارچ های تولید شما نیز افزایش پیدا می‌کند، و هم امر باعث رونق کسب و کار شما نیز خواهد شد.
جهت مطالعه اطلاعات بیشتر در رابطه با قارچ می توانید مقاله مربوط به ایده کسب درآمد با پرورش قارچ را مطالعه کنید.

۱۲٫ پاک کردن سبزی و بسته بندی آن

سبزی یکی از مواد اولیه سر سفره غذای هر ایرانی می‌باشد که بانوان و زنان خانه دار به تهیه و پاک کردن آن می‌پردازند. اما یک ایده بسیار پولساز و موفق در رابطه با کارآفرینی در خانه برای بانوان، تهیه سبزی و بسته بندی سبزی پاک کرده آن است که خانم‌ها می‌توانند از این طریق به کسب درآمد نیز بپردازند. زیرا بانوان همواره به دنبال این امر هستند که بتوانند از زحمت پاک کردن سبزی فرار کنند و شما با استفاده از این حربه می‌توانید به سود و پول خیلی خوبی دست پیدا کنید.
سود این کار چند برابر است، به این صورت که شما عزیزان یک مقدار سبزی را به صورت فله‌ای تهیه می‌کنید و با پاک کردن و بسته بندی آنها به صورت وزن های مشخص با چند برابر سود این بسته بندی‌ها را به فروش می‌رسانید. شما در این حالت ابتدا باید با مغازه محله خود در ارتباط باشید و بتوانید با هماهنگی با ایشان از طریق مغازه به فروش سبزی بپردازید. همچنین نکته مهم درباره این ایده کارآفرینی برای زنان این مسئله می‌باشد که این فعالیت و شغل در دسته پولسازترین ایده‌ها قرار دارد.

۱۳٫ خرد کردن قند و بسته بندی آن در منزل

یکی دیگر از فعالیت‌هایی که بیشتر خانم های خانه دار از آن بیزار هستند خرد کردن قند می‌باشد. زیرا این کار علاوه بر تلف کردن وقت باعث خستگی بانوان نیز می‌شود . به همین خاطر خرد کردن قند و بسته بندی آن یکی از ایده‌های پرسود کارآفرینی برای بانوان در منزل می‌باشد که از این طریق می‌توانند به درآمد بسیار خوبی دست پیدا کنند.
اما شما برای این کار ابتدا مجوز‌های لازم این کار را از بهداشت دریافت کنید و بتوانید با استفاده از دستگاه های اتوماتیک به خرد کردن قند و بسته بندی آنها بپردازید. ایران یکی از کشور‌های بزرگ مصرف کننده قند و شکر می‌باشد، به همین خاطر شما با این کار خیلی زود موفق خواهید شد و به درآمد چشمگیری دست پیدا خواهید کرد. این ایده کارآفرینی نیز مانند سایر ایده های ما برای کار در منزل برای خانم ها نیازمند سرمایه بسیار کمی می‌باشد و شما می‌توانید با اندک سرمایه این کار را شروع کنید.

۱۴٫ پخت شیرینی و دسر در خانه

اگر در تهیه  پخت شیرینی و دسر هم خلاقیت و هم مهارت دارید می‌توانید این ایده کارآفرینی را جدی بگیرید. زیرا از این طریق شما عزیزان می‌توانید به درآمد خوبی دست پیدا کنید. اکثر بانوان ایرانی با نوع تهیه و پخت شیرینی‌ها و دسر های غذایی آشنا ندارند و به همین دلیل همواره به دنبال این هستند که از طریق های مختلف آموزش ببینند و بتوانند به پخت چنین غذاها و دسرهایی دست پیدا کنند.
پخت شیرینی برای درآمدزایی بانوان
بنا به این دلیل که فروش مواد غذایی مانند شیرینی و دسر در بازار نیازمند جواز کسب و مجوز بهداشت می‌باشد و همچنین آنها زود فاسد می‌شوند. ما به شما پیشنهاد می‌کنیم که از طریق شبکه های اجتماعی مانند تلگرام و اینستاگرام به معرفی خود و هنری که دارید بپردازید، و با آموزش نوع پخت شیرینی و دسر به درآمد خوبی در شبکه های اجتماعی دست پیدا کنید.

۱۵٫ ساخت زیور آلات زینتی در خانه

زیور آلات همواره یک از کالاهایی می‌باشد که بانوان به تهیه و استفاده از آن علاقه دارند و پول و هزینه زیادی را برای این کار صرف می‌کنند. به همین خاطر ساخت زیور آلات در خانه می‌تواند یک ایده کارآفرینی پر سود برای بانوان باشد. زیرا آنها علاوه بر کسب درآمد می‌توانند از این طریق به روحیه شاد و خوبی نیز دست پیدا کنند. البته شما برای این کار نیازمند مهارت نیز هستید تا بتوانید به ساخت زیورآلات زیبا و جذاب بپردازید و از این طریق درآمد بیشتری را نیز به دست بیاورید.
شما برای کسب مهارت ساخت زیورآلات می‌توانید به کلاس های آموزش آن که در کارگاه های مختلف و فنی حرفه‌ای برگزار می‌شود مراجعه کنید و بتوانید با یادگیری بهتر به ساخت زیورآلات بپردازید. شما برای این فعالیت چند محدوده کار وسیعی دارید که بر اساس آن می‌توانید محصولات متنوعی را تولید کنید. ما در ادامه به معرفی چند زیور آلات که شما می‌توانید به ساخت آنها مشغول شوید می‌پردازیم.

گردن بند

دست بند

گوشواره

تاج سر

سنجاق دستی

و …

۱۶٫ تولید محتوا و نویسندگی

بسیاری از خانم‌ها دارای استعداد بسیار زیادی در زمینه نویسندگی و مرور خاطرات روزمره خود هستند. به همین دلیل ما به شما عزیزان پیشنهاد می‌کنیم که بتوانید با استفاده از این استعداد خود به کسب درآمد در زندگی بپردازید. شما برای این کار و ایده کارآفرینی در منزل برای خانم‌ها باید به دنبال سایت‌ها و وبلاگ‌هایی باشید که به دنبال نویسنده به عنوان نشر دهنده محتوا می‌باشند.
نویسندگی یک ایده اینترنتی برای بانوان
شما در این نوع کسب و کار اینترنتی باید از خلاقیت و استعداد خود بهره ببرید و بتوانید با استفاده از آن به نشر مطالب مختلف بپردازید و از این طریق به راحتی درآمد خوبی را کسب کنید. البته این فعالیت نیازمند مهارت های خاصی می‌باشد که شما باید در تهیه محتوا باید به آن توجه کنید.

۱۷٫ پرورش بلدرچین در منزل

بهترین نوع گوشت، گوشت پرنده می‌باشد که در آن منابع پروتئینی بسیار زیادی موجود می‌باشد. به همین دلیل پرورش بلدرچین و استفاده از گوشت و تم های آن می‌تواند به عنوان یک ایده کارآفرینی در منزل برای زنان شناخته شود که می‌توانند از این طریق به درآمد بسیار خوبی دست پیدا کنند. شما برای این شغل نیازمند امکانات خاصی نیستید و می‌توانید با یک سرمایه اندک این شغل کم ریسک را انجام دهید و نتایج بسیار خوبی را به دست بیاورید.
پرورش بلدرچین یکی از فعالیت‌های پولساز می‌باشد که در ایران افراد مختلفی توانسته‌اند از این طریق به کسب درآمد بسیار خوبی دست پیدا کنند. شما برای این فعالیت نیازمند یک مکان بسیار کوچک هستید تا بتوانید در آن به پرورش بلدرچین بپردازید. همچنین شما می‌توانید از فضولات بلدرچین نیز پول به دست بیاورید و آن را به عنوان کود بفروشید. همچنین تخم بلدرچین یکی از منابع سرشار از پروتئین می‌باشد که شما می‌توانید در کنار گوشت بلدرچین به فروش آن بپردازید و پول خوبی را به دست بیاورید.

۱۸٫ پرورش پرندگان زینتی در منزل

شما زمانی که به مغازه فروش پرندگان مراجعه می‌کنید می‌بینید که پرندگان زینتی زیادی وجود دارند که دارای قیمت بسیار بالایی می‌باشند. بیشتر افراد نیز به خاطر زیبایی آنها به خرید این پرندگان زینتی می‌پردازند. به این خاطر ما در این بخش به شما ایده پرورش پرندگان زینتی را پیشنهاد می‌کنیم تا شما از این طریق بتوانید به یک فعالیت و شغل خانگی دست پیدا کنید.
نگهداری از پرندگان تزئینی
پرندگان زینتی دارای انواع و اقسام مختلفی می‌باشند که هرکدام دارای شرایط زندگی متفاوتی می‌باشند. می‌توانید با اندکی مطالعه در مورد این پرندگان زینتی به نگهداری و پرورش آنها بپردازید. اما به دلیل تکثیر زیاد پرندگان شما در این کار حتما موفق خواهید شد و می‌توانید به سود بسیار خوبی دست پیدا کنید. به این خاطر ما در پایین به معرفی چند پرنده زینتی که شما می‌توانید به پرورش آن در خانه بپردازید خواهیم پرداخت.

طوطی خاکستری آفریقایی

طوطی ماکائو

طوطی کاکادو

توکان

قناری

مرغ عشق

مرغ مینا

عروس هلندی

شاه طوطی

و…

۱۹٫پرورش مرغ محلی در خانه

یکی از پر مصرف‌ترین گوشت‌های حال حاضر در ایران و جهان مصرف گوشت مرغ می‌باشد. به همین خاطر سرمایه گذاری در این بخش می‌تواند شامل سود زیادی باشد. به این خاطر ما به شما بانوان عزیز توصیه می‌کنیم که به ایده پرورش مرغ در خانه بسیار توجه کنید زیرا شما با این کار می‌توانید به درآمد بسیار خوبی دست پیدا کنید. البته شما در کنار فروش گوشت مرغ می‌توانید به فروش تخم مرغ محلی که دارای قیمت بسیار بالایی نیز می‌باشد بپردازید و سود خوبی را به دست بیاورد.
شما برای این کار نیازمند سرمایه بسیار زیادی نیستید بلکه می‌توانید با یک سرمایه کم به راحتی مقداری مرغ بومی و محلی را خریده و در یک مکان کوچک به پرورش آن بپردازید. نکته بسیار مهم پرورش مرغ محلی یا بومی این نکته می‌باشد این مرغ‌ها نسبت به مرغ های پرورشی موجود در مرغداری نسبت به سرما و انواع بیماری‌ها مقاوم تر می‌باشند و شما می‌توانید با خیال راحت به پرورش و فروش آنها با قیمت بسیار خوبی بپردازید.

۲۰٫ پرورش کبک در منزل

در بین طیور و پرندگان، کبک یکی از خوشمزه‌ترین گوشت‌ها را دارد و همین امر نیز باعث شده است تا بیشتر افراد به دنبال خرید گوشت کبک باشند. به همین خاطر شما می‌توانید از ایده پرورش کبک در خانه برای بانوان استقبال کنید و از این طریق بتوانید به درآمد بسیار قابل توجهی دست پیدا کنید. کبک دارای ویژگی‌های خاصی می‌باشد که پرورش آن را بسیار راحت تر و سودمندتر کرده است. به طور مثال کبک‌ها دارای سرعت رشد بسیار بالا و سریعی می‌باشند که شما از این طریق می‌توانید در دوره‌های کوتاه به فروش آنها بپردازید. همچنین میزان تولید و مثل آنها بسیار زیاد است و آنها در یک دوره حدود ۶۰ تخم خواهند گذاشت. همچنین این پرندگان در برابر بیماری مقاوم می‌باشند و در صورت بیماری شما ضرر نخواهید کرد.

۲۱٫ طراحی لباس در خانه

همانطور که در ایده خیاطی در خانه نیز اشاره کردیم امروزه صنعت مد و لباس به عنوان یکی از پردرآمدترین فعالیت های جهان شناخته می‌شود که افراد زیادی از این طریق می‌توانند به درآمد خاصی دست پیدا کنند. به همین خاطر طراحی لباس در خانه توسط بانوان می‌تواند به عنوان یک ایده بسیار موفق شناخته شود که شما از طریق فروش طرح های خود می‌توانید به درآمد بسیار زیادی دست پیدا کنید.
ارائه طرح لباس
طراحی لباس یکی از شغل های پردرآمدی می‌باشد که نیازمند مهارت نیز می‌باشد. لازم به ذکر است که این شغل به عنوان یکی از پر‌درآمد‌ترین شغل‌های ایران و جهان نیز شناخته شده است که می‌تواند درآمد فوق‌العاده بالایی داشته باشد. می‌توانید از طریق خلاقیت و استعداد خود نیز به طراحی لباس های مختلف بپردازید و با فروش طرح های خود به کارگاه های تولیدی لباس به درآمد خوبی دست پیدا کنید. اما نکته مهم در رابطه با کار طراحی لباس این مسئله می‌باشد که شما نیاز به سرمایه ندارید و با استعداد و ذهن خود به کسب درآمد خواهید پرداخت.

۲۲٫ پرستاری از سالمندان

امروزه بسیاری از افراد به دلیل داشتن کار و سر مشغولی های بسیار زیاد فرصت و زمان نگهداری از سالمندان خود را ندارند. به همین خاطر شما می‌توانید از این فرصت استفاده کنید و به نگهداری از سالمندان در خانه بپردازید و به پول و درآمد قابل توجهی دست پیدا کنید. به این ترتیب می‌تواند ایده پرستاری از سالمندان را یکی از موفق‌ترین ایده های کسب درآمد در خانه برای بانوان دانست. البته شما باید برای این کار مهارت و شخصیت رفتاری خاصی داشته باشید تا بتوانید رضایت فرد سالمند را به دست بیاورید.

۲۳٫ پرستاری از کودکان در خانه

یکی از دیگر ایده های کار در خانه برای بانوان که ما در این مطلب به آن اشاره خواهیم کرد پرستاری و نگهداری از کودکان می‌باشد. امروزه به دلیل اینکه بیشتر افراد خانواده دارای شغل می‌باشند و در بیرون از فضای خانه به فعالیت می‌پردازند، وقت نمی‌کنند تا به تربیت و نگهداری از فرزندان خود بپردازند. به این خاطر پرستاری از کودکان می‌تواند یک ایده خوب باشد تا شما بتوانید به درآمد خوبی دست پیدا کنید.
شما برای پرستاری از کودکان علاوه بر داشتن مهارت های پرستاری باید با اخلاق و رفتار های کودکان نیز آشنا باشید تا در این کار دچار مشکل نشوید. شما می‌توانید برای این کار به انتشار آگهی بپردازید و از این طریق بتوانید در محیط های مختلف شروع به فعالیت کنید.

۲۴٫ طراحی دکوراسیون داخلی

امروزه بیشتر افراد جامعه به دنبال این هستند تا بتوانند به یک دکوراسیون زیبا در خانه خود دست پیدا کنند. به همین خاطر شما می‌توانید با استفاده از شغل طراحی دکوراسیون خانه به درآمد و سود قابل توجهی دست پیدا کنید. اما شما باید برای این کار نیازمند مهارت و خلاقیت بالایی می‌باشید تا بتوانید با ارائه بهترین طرح های ممکن محیط یک خانه را به بهترین شکل ممکن چیدمان کنید.
ایده برای طراحی دکوراسیون خانه
شما برای الگوگیری و می‌توانید با مراجعه به سایت های خارجی و الهام از آنها به طراحی چیدمان خانه در ایران بپردازید. برای معرفی کار خود می‌توانید از شبکه‌های اجتماعی استفاده کنید. البته بیشتر این فعالیت و ایده کارآفرینی در منزل برای خانم‌ها به ذوق هنری و استعداد شما بستگی دارد تا بتوانید با استفاده از امکانات مختلف به طراحی یک دکوراسیون زیبا بپردازید و مشتری خود را راضی نگه دارید.

۲۵٫ ویترای روی شیشه در خانه

امروزه بیشتر افراد به دنبال خرید و استفاده از وسایل تزئینی در خانه خود می‌باشند و از این امر برای زیبایی بیشتر محیط‌های خانه استفاده می‌کنند. به همین خاطر شما می‌توانید با استفاده از هنر و خلاقیت خود می‌توانید به تهیه و ساخت ویترای روی شیشه بپردازید و با فروش آنها به درآمد بسیار خوبی دست پیدا کنید. البته ویترای روی شیشه به هنری گفته می‌شود که شما در آن به طراحی نقوش مختلف بر روی شیشه می‌پردازید.
شما برای این کار می‌توانید با استفاده از چند ظروف شیشه‌ای به طراحی وسایل دکوری بسیار زیبایی دست پیدا کنید و به فروش آنها بپردازید. شما برای این کار نیازمند به مهارت خاصی ندارید بلکه می‌توانید با استفاده از استعداد و همچنین خلاقیت خود به طراحی نقاشی های زیبا بر روی شیشه بپردازید. شما برای این کار نیازمند امکاناتی می‌باشید که در ادامه به معرفی آن خواهیم پرداخت. همچنین شما باید به این نکته توجه داشته باشید که برای ویترای روی شیشه شما نیازمند سرمایه زیادی نیستید و می‌توانید با کمترین هزینه به درآمد خاصی دست پیدا کنید.

مقداری رنگ ویترای

خمیر های ویترای

اسفنج و قلم مو

ظروف شیشه‌ای

مواد رقیق کننده

و مقداری خلاقیت

۲۶٫ نقاشی رنگ روغن در خانه

همواره فعالیت‌های هنری در جامعه از اهمیت و ارزش بالایی برخوردار می‌باشند. به همین خاطر ما در این بخش از بررسی ایده های کسب درآمد برای بانوان در منزل به معرفی فعالیت نقاشی با رنگ روغن می‌پردازیم تا شما از این طریق بتوانید به کسب درآمد دست پیدا کنید. همچنین این هنر می‌تواند بر روی تمامی روحیات شما تاثیر بگذارد و شما را به یک فرد شاداب تبدیل کند.
شما برای این کار نیازمند مهارت خاصی می‌باشید تا بتوانید با طراحی بهترین نقاشی های ممکن بتوانید آنها را به قیمت بسیار مناسبی به فروش برسانید. به این خاطر شما می‌توانید برای یادگیری فنون نقاشی با رنگ روغنی به کلاس های مختلف مراجعه کنید. نقاشی‌ها همواره پر از رمز و رموز خاصی می‌باشند که برای بسیاری از افراد با ارزش می‌باشند و حاضرند به هر قیمتی یک اثر هنری زیبا را خریداری کنند. به این دلیل شما با سرمایه بسیار کم با نقاشی روغنی می‌توانید علاوه بر تغییر روحیات خود به درآمد نیز دست پیدا کنید. این موردی یکی از برترین راه‌های کسب درآمد در منزل با ایده‌های جدید در ایران می‌باشد.

۲۷٫ گل سازی در منزل برای بانوان

همه ما به صورت غریزی علاقه بسیار زیادی به گل و زیبایی داریم به همین دلیل در رفت و آمد های خود که برای ملاقات دیگران می‌رویم از گل استفاده می‌کنیم و در بعضی مواقع برای تغییر محیط خانه به خرید گل می‌پردازیم. اما به خاطر اینکه گل های طبیعی دوام کمتری دارند بیشتر افراد به دنبال استفاده از گل های مصنوعی می‌باشند تا بتوانند بیشتر از زیبایی های گل بهره ببرند. به همین خاطر گل سازی در منزل می‌تواند به عنوان یکی از مشاغل پردرآمد برای بانوان در خانه شناخته شود.
ساخت گل یک ایده برای شغل خانگی
شما برای این کار بسیار جذاب چندان به مهارت خاصی نیاز ندارید و می‌توانید از طریق فیلم های آموزشی به راحتی گل سازی را یاد گیرید. شما با استفاده از گل های طبیعی و گل های مصنوعی می‌توانید به طراحی دسته های گل زیبا و جذاب بپردازید و بتوانید با فروش آنها به سود خوبی دست پیدا کنید. اما به دلیل دوام کم گل های طبیعی ما به شما توصیه می‌کنیم که از گل های مصنوعی برای فعالیت خود استفاده کنید. کار گل سازی نیاز به سرمایه آنچنانی ندارد و شما می‌توانید به هزینه بسیار کمی این فعالیت سودآور را انجام دهید. برای توسعه کسب و کار خود نیز می‌توانید کار‌های خود را از طریق تلگرام و اینستاگرام نیز به فروش برسانید.

۲۸٫ قلاب بافی در خانه

قلاب بافی را می‌توان یکی از ایده‌های برتر برای کارآفرینی بانوان در منزل دانست که دارای ارزش هنری بسیار زیادی می‌باشد و افراد جامعه نیز به صورت گسترده از آن استقبال می‌کنند. قلاب بافی را می‌توان یکی از صنایع دستی بسیار قدیمی در ایران دانست که تاریخچه آن را می‌توان به ۵۵۰ سال قبل از میلاد دانست. شما با این فعالیت می‌توانید با هنر و استعداد خود به درآمد خوبی دست پیدا کنید.
شما با استفاده از یک قلاب و ریسه های کاموا و نخ به ساخت لباس و اشیاء مختلف بپردازید. این نوع بافتنی‌ها دارای ویژگی بسیار کلاسیکی می‌باشند که بیشتر افراد از آنها استفاده می‌کنند زیرا بسیار زیبا و جذاب می‌باشد. به همین خاطر شما می‌توانید با صرف هزینه بسیار کم به بافتن اجناس مختلف بپردازید و با فروش آنها سود قابل توجهی را به دست بیاورید.

۲۹٫ عروسک های بافتنی

عروسک های بافتنی یکی از مهمترین اسباب بازی کودکان شناخته می‌شوند که دارای خطرات بسیار اندکی می‌باشند و کودکان با آنها اوقات فراغت خود را می‌گذرانند. به همین دلیل شما عزیزان خانم که به دنبال ایجاد یک کار خانگی می‌باشید می‌توانید به ساخت عروسک های بافتنی بپردازید و از طریق فروش آنها بتوانید به سود بسیار خوبی دست پیدا کنید.
شما برای این کار باید با چگونگی ساخت عروسک و قطعات مختلف آن آشنا باشید تا بتوانید با استفاده از خلاقیت خود دست به ساخت عروسک های بافتنی زیبایی بزنید. ساخت این نوع عروسک‌ها که بیشتر مورد توجه عموم مردم قرار می‌گیرد می‌تواند درآمد بسیار خوبی را نصیب شما بکند. شما برای ایجاد کسب و کار ساخت عروسک های بافتنی نیازمند سرمایه بسیار زیادی نیستید و می‌توانید با امکانات بسیار اندکی فعالیت خود را شروع کنید و سپس به گسترش فعالیت کاری خود بپردازید.

۳۰٫ تولید ترشیجات در خانه

تولید ترشیجات نیز می‌تواند به عنوان یک ایده بسیار خوب برای بانوان شناخته شوند تا از این طریق بتوانند به کسب درآمد بپردازند. بیشتر افراد مختلف برای تامین نیاز‌های خود بیشتر به کیفیت توجه می‌کند و به این دلیل که کیفیت ترشیجات کارخانه‌ای بسیار پایین می‌باشد ایده تولید ترشیجات و فروش آنها می‌تواند ایده بسیار جذابی برای شما به شمار برود. شما برای این کار نیاز به مهارت خاصی ندارید و می‌توانید با تولید ترشیجات مختلف و فروش آنها به سود قابل توجهی دست پیدا کنید.

۳۱٫ ساخت دکمه در منزل

بیشتر لباس‌ها و اجناس مختلفی که در کارگاه‌ها و تولیدی های مختلف دوخته می‌شوند نیازمند به دکمه هستند تا به صورت کامل به بازار عرضه شوند. به همین خاطر کارگاه های تولید به خرید دکمه از سایر افراد می‌پردازند تا محصولات خود را تکمیل کنند. به این دلیل شما زنان و بانوان می‌توانید با خرید دستگاه دکمه و گرفتن سفارش ار کارگاه‌های خیاطی لباس به درآمد خوبی دست پیدا کنید.
دکمه ساختن یک شغل برای خانم‌ها
تهیه و ساخت دکمه به عنوان یک ایده پولساز برای زنان می‌باشد که نیازمند امکانات و سرمایه بسیار زیادی نمی‌باشد و شما می‌توانید با صرف کمترین هزینه به یک شغل بسیار با ارزش دست پیدا کنید. شما در این شغل می‌توانید به سود چهار برابری دست پیدا کنید و در یک مدت کوتاهی بتوانید به گسترش فعالیت خود بپردازید.

۳۲٫ گلدوزی در خانه

گلدوزی بر روی پارچه های مختلف یکی از زیباترین هنر‌های دستی بانوان شمرده می‌شود که دارای طرفداران بسیار زیادی می‌باشد و شما عزیزان بانو و خانم می‌توانید با استفاده از آن به بازار و فعالیت کاری وارد شوید. افراد مختلف برای اینکه بتوانند بر روی لباس‎‌ها و پارچه های خود طرح های بسیار زیبایی را درج کنند حاضرند مبالغ خوبی را هزینه کنند به همین خاطر شما می‌توانید از این فرصت استفاده کنید و از گلدوزی پول بسازید.
گلدوزی به فعالیتی گفته می‌شود که در آن بانوان با استفاده از سوزن و نخ های ابریشمی به رسم شکل های مختلف بر روی پارچه می‌پردازد. در ابتدا این فعالیت به صورت دستی انجام می‌گرفت اما امروزه با پیشرفت تکنولوژی دستگاه های مختلف مشغول گلدوزی می‌باشند. شما برای این کار نیازمند استعداد و خلاقیت می‌باشید تا بتوانید با ارائه طرح‌های زیبا مشتریان ثابت و زیادی را برای خود دست و پا کنید.

۳۳٫ مجسمه سازی در منزل

مجسمه سازی یا همان پیکر تراشی یکی از فعالیت های بسیار سختی می‌باشد که خانم‌ها می‌توانند به عنوان شغل در منزل به آن توجه داشته باشند. البته مجسمه سازی نیازمند مهارت‌های خاصی می‌باشد تا شما عزیزان بتوانید به راحتی و خوبی به یک مجسمه زیبا دست پیدا کنید. به این خاطر شما قبل از انجام این فعالیت باید به مراکز فنی حرفه‌ای مراجعه کنید و با کسب آموزش های مربوط به پیکره تراشی بتوانید به مجسمه‌های زیبا دست پیدا کنید. شما بعد از آموزش دیدن می‌توانید به ساخت مجسمه های مختلف بپردازید و با قیمت بسیار بالایی به فروش آنها بپردازید.

۳۴٫تایپ در منزل

تایپ کردن مقاله و مطالب مختلف می‌تواند به عنوان یک ایده کارآفرینی در منزل برای خانم‌ها که به دنبال شغل در منزل هستند شناخته شود. شما در این امر برای دانشجوها و افراد مختلفی که وقت تایپ کردن را ندارند این کار را انجام می‌دهید و به ازای آن مبلغ پولی را دریافت می‌کنید. شما برای این کار نیاز به مهارت خاصی ندارید و همین که با سیستم و کامپیوتر آشنا باشید می‌توانید به راحتی به تایپ کردن بپردازید. شما برای این کار می‌توانید در سایت‌ها و شبکه های اجتماعی مختلف به تبلیغ بپردازید و مشتریان زیادی را جذب کنید. توجه داشته باشید که این کار به عنوان یک نوع فریلنسری محسوب می‌شود که برای کسب اطلاعات بیشتر در این رابطه می‌توانید به مقاله فریلنسینگ را برای حرکت انتخاب کنید مراجعه نمایید.
تایپ مقالات

۳۵٫ ساخت قاب گوشی در خانه

یکی از دیگر ایده های کارآفرینی برای بانوان در منزل ساخت قاب گوشی و فروش آنها می‌باشد. شما برای یادگیری این حرفه به مهارت خاصی نیازمند هستید. به همین دلیل می‌توانید با مراجعه به شبکه اجتماعی یوتیوب و همچنین آپارات و تماشای فیلم های مربوط به این موضوع بتوانید به راحتی با نحوه ساخت بک کاور گوشی آشنا شوید. شما بعد از یادگیری ساخت قاب گوشی می‌توانید با ساخت طرح های زیبا این قاب‌ها را به قیمت های بسیار مناسبی به فروش برسانید.

۳۶٫ نگهداری از حیوانات خانگی

نگهداری از حیوانات خانگی یکی از ایده های پر طرفداری می‌باشد که شما می‌توانید از طریق آن و در خانه به کارآفرینی بپردازید. شما برای این کار ابتدا لازم دارید که به خوبی به مهارت های رفتار با حیوانات را یاد بگیرید تا در زمان نگهداری از این موجودات با مشکل مواجه نشوید. امروزه به دلیل اینکه بیشتر افراد برای گذراندن اوقات خود به خرید حیوانات خانگی می‌پردازند و اما وقت کافی را برای نگهداری و رفع نیازهای مختلف آنان ندارند به همین خاطر نگهداری حیوانت خانگی دیگران می‌تواند یک ایده خوب برای کسب درآمد باشد.

۳۷٫ آرایشگری در خانه

یکی از بهترین ایده های کارآفرینی در خانه برای بانوان احداث آرایشگاه می‌باشد که می‌تواند به عنوان شغل اصلی فرد نیز قلمداد شود و شما از طریق آن به سود بسیار زیادی دست پیدا کنید. البته شما برای این کار نیازمند مهارت و استعداد می‌باشید تا بتوانید به صورت احسنت به آرایشگری در خانه بپردازید. شما برای این کار نیازمند به اجاره مکان یا مغازه نیستید و با صرف کمترین هزینه می‌توانید از امکانات خانه خود بهره ببرید.
شما با آرایشگری در خانه از لحاظ اقتصادی نیز بسیاری از هزینه های متعارف را کاهش می‌دهید. به طور مثال دیگر هزینه‌ای را برای اجاره مغازه صرف نمی‌کنید. در هزینه های جاری مانند آب و برق و … بسیار صرفه جویی می‌کنید. لازم نیست تا با صرف هزینه به خرید امکانات اضافی و گران قیمت بپردازید. تمامی این ویژگی‌ها باعث می‌شود تا شما به آرایشگر در خانه به درآمد خوبی دست پیدا کنید.

۳۸٫ ساخت باکس های هدیه در خانه

همواره افراد مختلف در مناسبت های مختلف برای یکدیگر هدایایی را در نظر می‌گیرند. در این بین باکس‌های هدیه یکی از جدیدترین هدایایی شناخته می‌شود که در بین مردم باب شده است و به عنوان یک هدیه لاکچری و زیبا شناخته می‌شود و در مواردی نیز به عنوان جعبه کادو در نظر گرفته می‌شود. به این خاطر ایده ساخت باکس های هدیه می‌تواند به عنوان شغل بانوان در منزل شناخته شود. شما در این کار می‌توانید با استعداد و خلاقیت خود به تهیه باکس های هدیه بسیار زیبایی بپردازید و بتوانید با فروش آنها به درآمد چشم گیری دست پیدا کنید.
شغل خانگی ساخت باکس هدیه

۳۹٫ تولید و پرورش کاکتوس

کاکتوس یکی از زیباترین گیاهان و گل های بیابانی شناخته می‌شود که دارای ویژگی های بسیار خاصی می‌باشند. این نوع گل‌ها علاوه بر ظاهر زمخت دارای روحیات بسیار جذابی می‌باشند و می‌توانند بر روی ما نیز تاثیر گذار باشند. امروزه در بیشتر خانه‌ها بنا به دلایل شرایط نگهداری کاکتوس‌ها مردم بیشتر ترجیح می‌دهند که برای زیبایی از این نوع گل و گیاه استفاده کنند.
کاکتوس به خاطر شرایط رشد خود می‌تواند در تمامی شرایط آب و هوایی ممکن به زندگی بپردازد به همین خاطر شما می‌توانید با داشتن اطلاعات بسیار اندکی از کاکتوس به راحتی به پرورش و تکثیر آن بپردازید. کاکتوس گل و گیاهی شناخته می‌شود که به آب بسیار کمی نیاز دارد تا بتواند رشد و نمو کند به همین خاطر شما برای رسیدگی به پرورش کاکتوس به مشکل خاصی روبرو نخواهید شد و می‌توانید از این طریق یک شغل پر بازده را برای خود دست و پا کنید. با توجه به اینکه امروزه افراد زیادی از وای فای استفاده می‌کنند و باور عموم بر این صورت است که کاکتوس بیشتر امواج مضر وای فای را دریافت می‌کنند بنابراین برای فروش بیشتر می‌توانید از این تبلیغ استفاده کنید.

۴۰٫ طراحی روی سفال در خانه

یکی از ایده های کسب درآمد در منزل برای زنان بسیار مناسب می‌باشد و ما به بررسی بیشتر آن خواهیم پرداخت، ایده طراحی و نقاشی بر روی سفال می‌باشد. این کار علاوه بر درآمدزایی می‌تواند دارای جذابیت‌های خاصی باشد و ذهن و روان بانوان را با خود همراه سازد. شما برای این کار نیاز به مهارت خاصی ندارید بلکه می‌توانید با دیدن چند آموزش ابتدایی در سایت های مختلف به راحتی این کار را انجام دهید. شما برای این فعالیت نیز سرمایه زیادی نمی‌خواهید و می‌توانید با امکانات در دسترس خود به انجام فعالیت مشغول شوید. در پایین ما به معرفی امکانات مورد نیاز طراحی بر روی سفال می‌پردازیم تا شما بیشتر با این کار سودآور آشنا شوید.

ظرف های سفالی

سنباده

رنگ های اکریلیک

کاربن

کاغذ پوستی

قلم مو در ابعاد مختلف

اسپری کیلر

مداد

پالت

۴۱٫ بسته بندی ادویه‌جات در خانه

ایده کارآفرینی در منزل برای بانوان با استفاده از بسته بندی ادویه‌جات می‌تواند یک ایده بسیار خوب و پر خود باشد که شما عزیزان بتوانید با استفاده از آن به راحتی به درآمد خوبی دست پیدا کنید. در ایران استفاده از ادویه‌جات در بیشتر غذاها باب است و ما برای طعم بهتر غذاها از آنها استفاده می‌کنیم به همین خاطر بسته بندی ادویه و فروش آن می‌تواند یک ایده بسیار مناسب باشد. که شما علاوه بر رفع نیاز مردم می‌توانید به پولسازی برای خود نیز مشغول شوید.
فروش ادویه بسته بندی شده
شما باید برای فعالیت بسته بندی ادویه مانند فعالیت های دیگر از اداره بهداشت مجوز های لازم را بگیرید تا بتوانید به صورت قانونی به این فعالیت مشغول شوید. شما برای این کار بسته بندی ادویه‌جات ابتدا مقداری ادویه به صورت فله‌ای تهیه می‌کنید و با استفاده از دستگاه‌های اتوماتیک به بسته بندی این ادویه ها خواهید پرداخت.

۴۲٫ تولید چیپس خانگی

تولید چیپس خانگی با استفاده از میوه‌ها می‌تواند یک ایده بسیار مناسب کارآفرینی در خانه به شمار برود که بانوان به انجام آن بپردازند. امروزه به دلیل اینکه بیشتر افراد به سمت تنقلات ناسالم مانند چیپس، پفک و … می‌روند وجود چنین تنقلات بسیار خاص و با ارزش غذایی می‌تواند تاثیرات بسیار زیادی بر روی سلامت جامعه داشته باشد. به این خاطر ما به شما بانوان توصیه می‌کنیم که می‌توانید با تهیه و تولید چیپس خانگی به درآمد بسیار خوبی دست پیدا کنید.
البته در ایران به دلیل تولید میوه های مرغوب و لوکس پیاده سازی چنین ایده کارآفرینی معقول به نظر می‌رسد و شما می‌توانید از این طریق به درآمد خوبی دست پیدا کنید. شما می‌توانید با چیپس کردن میوه در خانه و بسته بندی آنها به درآمد بسیار خوبی دست پیدا کنید.

۴۳٫ خشک کردن میوه

یکی از راه‌های دیگر که می‌توان از طریق میوه به درآمد رسید خشک کردن میوه در خانه می‌باشد. به همین خاطر ما در این بخش از معرفی چند ایده کارآفرینی در منزل برای خانم‌ها به طرح چنین ایده‌ای زده‌ایم تا شما عزیزان بتوانید با استفاده از آن به سود خوبی دست پیدا کنید. شما برای این کار میوه های مختلف را خریداری می‌کنید و با خشک کردن آنها و بسته بندی مخصوص می‌توانید این بسته های میوه خشک را با پول بسیار خوبی به فروش برسانید.
شما در این کار از انواع میوه استفاده می‌کنید تا علاوه بر زیبایی دارای ارزش غذایی بالایی نیز باشد. شما برای خشک کردن میوه‌ها به دستگاه های مخصوص احتیاج دارید تا بتوانید از این طریق بو و رنگ خوش میوه را حفظ کنید. شما می‌توانید این دستگاه های میوه خشک کن را با قیمت بسیار مناسبی از بازار تهیه کنید. البته این ایده خشک کردن میوه نیازمند سرمایه زیادی نیست و شما می‌توانید با صرف هزینه بسیار کمی به این فعالیت مشغول شوید.

۴۴٫ ادمین تلگرام

یکی از ایده های بسیار مناسب و راحت برای کارآفرینی در خانه برای بانوان ادمین یا همان مدیر تلگرام می‌باشد و شما از این طریق می‌توانید به کسب درآمد از تلگرام بپردازید. امروزه به دلیل فراگیر شدن شبکه‌های اجتماعی در جهان و ایران شما می‌توانید به راحتی از این فرصت استفاده کنید و به پولسازی بپردازید. شما برای این کار به تاسیس یک کانال تلگرام خواهید پرداخت و با عضوگیری می‌توانید از طریق تبلیغات به درآمد بسیار بالایی دست پیدا کنید.
ادمین تلگرام

۴۵٫ ادمین اینستاگرام

یکی دیگر از شبکه های اجتماعی بسیار پر طرفدار در ایران و جهان اینستاگرام می‌باشد که شما می‌توانید از طریق آن به پولسازی بپردازید. شما برای این کار یک پیج مخصوص را فعال می‌کنید و با جمع آوری تعداد زیادی از فالور می‌توانید به ازای هر پست مبلغ زیادی را به عنوان دستمزد دریافت کنید. این ایده ادمینی در اینستاگرام یکی از بهترین طرح های کارآفرینی در منزل شناخته می‌شود که علاوه بر پر کردن اوقات فراغت می‌تواند باعث درآمد زایی بانوان نیز شود.

برای اطلاع از جدیدترین و بروز‌ترین روش‌های درآمدزایی از اینستاگرام می‌توانید نسبت به تهیه دوره کسب درآمد از اینستاگرام اقدام نمایید.

۴۶٫ طراحی کارت ویزیت در منزل

کارت ویزیت یکی از معروف‌ترین و کاربردی ترین روش‌های تبلیغاتی می‌باشد که تمامی افراد مختلف برای معرفی شغل خود از آن استفاده می‌کنند. به همین خاطر شما می‌توانید به طراحی کارت ویزیت به عنوان یک ایده بسیار جذاب و متناسب کارآفرینی در خانه برای بانوان نگاه کنید. البته شما برای این کار باید علاوه بر داشتن خلاقیت و استعداد با مهارت های خاصی نیز آشنا باشید تا بتوانید با استفاده از نرم افزار های مختلف به طراحی چنین کارت های ویزیت بپردازید. شما می‌توانید با ثبت نام در سایت های مختلف به پیدا کردن مشتری برای خود بپردازید و از این طریق درآمد چشم گیری را به دست بیاورید.

۴۷٫ طراحی کاتالوگ در منزل

یکی از دیگر ایده های کارآفرینی بانوان در خانه طراحی کاتالوگ های مختلف می‌باشد که شما می‌توانید از این طریق و با صرف زمان و هزینه بسیار اندکی علاوه بر کسب درآمد نام و رسمی را برای خود دست و پا کنید. شما برای این کار نیازمند به مهارت کار با نرم افزار فتوشاپ می‌باشید تا از این طریق بتوانید به راحتی این فعالیت را انجام دهید. شما در این کار می‌توانید با طراحی کاتالوگ های مختلف برای شرکت‌ها و کارگاه های مختلف به ازای فعالیت خود پول قابل توجهی را دریافت کنید.

۴۸٫ پشتیبانی از سایت در خانه

پشتیبانی از سایت می‌تواند یکی از ایده‌های بسیار خوب برای کار در خانه باشد به همین خاطر ما در ادامه به بررسی بیشتر این مسئله خواهیم پرداخت. سایت های مختلف نیازمند یک مسئول فنی می‌باشند که بتواند با استفاده از مهارت های خود به مدیریت فعالیت های سایت بپردازند و به عرضه محتوا در سایت دست بزنند. به همین خاطر شما عزیزان بانو می‌توانید از طریق پشتیبانی از سایت در خانه به یک شغل بسیار پر هیجان دست پیدا کنید.

۴۹٫ خوشنویسی در خانه

اگر شما عزیزان دارای دست و خط زیبا هستید می‌توانید از این طریق به کسب درآمد بپردازید. به همین خاطر یکی از ایده های کارآفرینی در خانه برای زنان خوشنویسی می‌باشد که شما از این طریق می‌توانید به کسب درآمد بپردازید. شما در این کار می‌توانید با سفارش گرفتن اشعار و جمله های مختلف از دیگران و نوشتن زیبای آن به حقوق خوبی دست پیدا کنید. اگر شما مهارت خوشنویسی را ندارید می‌توانید با مراجعه به کلاس های خوشنویسی این مهارت جذاب را به دست بیاورید.
خوشنویسی بانوان

۵۰٫ طراحی چهره با مداد در خانه

یکی از هنر های بسیار پر طرفدار در ایران و جهان که از طریق آن می‌توان به درآمد خوبی دست پیدا کرد، طراحی چهره با مداد می‌باشد. به همین خاطر اگر شما عزیزان دارای استعداد در طراحی و نقاشی می‌باشید می‌توانید به این ایده کارآفرینی در خانه اهمیت دهید. شما می‌توانید با تاسیس پیج های مختلف در شبکه های اجتماعی مانند اینستاگرام و تلگرام به معرفی هنر خود بپردازید و با جذب مشتری اقدام به طراحی چهره آنها با قیمت مناسبی بپردازید.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....