تاریخ انتشار : سه شنبه 31 فروردین 1400 - 20:29
کد خبر : 43602

پرسنل شهرداریها، همه در معرض ابتلاء هستد

پرسنل شهرداریها، همه در معرض ابتلاء هستد

بسمه تعالی در خبرها آمده بود شهردار کلانشهر اهواز و شهردار آبادان بدلیل استفاده از سهمیه واکسن کرونای پاکبانان به دادگاه احضار شدند. اگر ما عملکردهای یک سیستم منظم و‌ قوی همچون شهرداریها را سلسله وار و‌ پیوسته بهم بدانیم و‌ در یک فضای کار مشترک، کار و‌ عملکرد پرسنل آنرا بررسی کنیم، متوجه خواهیم

بسمه تعالی

در خبرها آمده بود شهردار کلانشهر اهواز و شهردار آبادان بدلیل استفاده از سهمیه واکسن کرونای پاکبانان به دادگاه احضار شدند.
اگر ما عملکردهای یک سیستم منظم و‌ قوی همچون شهرداریها را سلسله وار و‌ پیوسته بهم بدانیم و‌ در یک فضای کار مشترک، کار و‌ عملکرد پرسنل آنرا بررسی کنیم، متوجه خواهیم شد که پرسنل از پاکبان گرفته تا شهردار و‌ اعضاء شورا، در شهر یک وظیفه مشترکی در قبال خدمات شهری، بهداشت شهر، نگهداری و‌ توسعه فضای سبز در سلسله مدیریت دارند و‌ منفک از هم نیستند و‌ روزانه با واسطه های مشترک یا مستقیم‌ با هم ارتباط رو در رو دارند.
مدیریت شهرداری در رده های مختلف پشت اتاقک های شیشه ایی قرار ندارند و‌ از آنجا پرسنل پاکبان و‌ فضای سبز و‌ دیگر رسته های شغلی شهرداری را رصد و مدیریت نمی کنند، بلکه شهرداران و‌ مدیران شهری، روزانه باید از سطح شهر بازدید کرده تا اطلاع کامل از وضعیت بهداشتی شهر و‌ محل مدیریت خود داشته و‌ برای رفع مشکلات و‌ بهبود فضای بهداشتی شهروندان دستورات و اقدامات مستقیم و راهبردی را ارائه دهند.
وقتی شخصی بدلیل بیماری کرونا فوت کرده باشد، آیا مدیریت سازمان آرامستانها و‌ پرسنل آن در خطر ابتلاء قرار ندارند؟آیا مدیر سازمان برای گزارش دهی روزانه، در ارتباط با شهردار نیست؟آیا شهردار هم در خطر ابتلاء قرار ندارد؟آیا می شود شهرداری و‌ پرسنل آن را مانند بعضی ادارات برای مدتی تعطیل و یا نیمه تعطیل کرد؟
آیا می توان در یک بیمارستان، مریض، پرسنل خدماتی، اداری، پرستاران و‌ پزشکان را برای واکسیناسیون از هم تفکیک کرد؟در صورتی که درجه مدیریتی آنها از هم جداست و‌ نمی توان گفت ریاست بیمارستان و‌ مدیران و‌ پرسنل آنها نیازی به واکسن ندارند و این وظیفه مدیریت بهداشتی کشور است که زنجیره های ارتباط را بررسی کند!

زمان بابادی شوراب
۳۱/ فروردین / ۱۴۰۰

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....