تاریخ انتشار : یکشنبه 30 آبان 1400 - 21:23
کد خبر : 67959

پای میز مذاکره می‌رویم، چون طلبکاریم

پای میز مذاکره می‌رویم، چون طلبکاریم

باید چک نسیه برجام را نقد کنیم! مجتبی ذوالنور، عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس، (نماینده‌ای که در اردیبهشت ۱۳۹۷ ، برجام را در مجلس آتش زده بود) می‌گوید: آنچه مسلم است این است که جمهوری اسلامی به دنبال این است که چک نسیه برجام را نقد کند، چراکه هزینه‌های آن را داده

باید چک نسیه برجام را نقد کنیم!

مجتبی ذوالنور، عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس، (نماینده‌ای که در اردیبهشت ۱۳۹۷ ، برجام را در مجلس آتش زده بود) می‌گوید:

آنچه مسلم است این است که جمهوری اسلامی به دنبال این است که چک نسیه برجام را نقد کند، چراکه هزینه‌های آن را داده است؛ پس اگر کسانی اتهام بزنند که جمهوری اسلامی برای احیای برجام اراده‌ای ندارد این اتهام واهی و ظالمانه است. اراده ما احیای برجام است.

دنبال وقت‌کشی و فرسایشی شدن موضوع نیستیم. فرسایشی شدن یعنی سردرگمی در حوزه اقتصاد داخلی‌ و بلاتکلیف ماندن مردم و اقتصاد. ما راجع به برجام و تغییر آن مذاکره نمی‌کنیم و نمی‌پذیریم مسئله‌ای جدید به برجام اضافه شود؛ ما برای اجرای برجام مذاکره می‌کنیم.

تا حالا از ۱+۴ حسن نیت ندیدیم. اگر پای میز مذاکره نرویم متهم به این می‌شویم که جمهوری اسلامی ایران پای کار نمی‌آید که مشکل را حل کند. ما طلبکار هستیم و همیشه طلبکار به دنبال طلبش می‌رود.

مخاطب گرامی، ارسال نظر پیشنهاد و انتقاد نسبت به خبر فوق در بخش ثبت دیدگاه، موجب امتنان است.

 

ع

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....