تاریخ انتشار : شنبه 26 تیر 1400 - 17:36
کد خبر : 53952

پاداش بازنشستگی ایثارگران در سال ۱۴۰۰ پرداخت می‌شود

پاداش بازنشستگی ایثارگران در سال ۱۴۰۰ پرداخت می‌شود

معاون تعاون و امور اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: پس از فوت جانبازان، پرداخت حقوق به خانواده آن‌ها هم چنان ادامه پیدا می‌کند. اقتصاددان: محمود پاکدل، معاون تعاون و امور اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران در رابطه با پرداخت معوقات و پاداش خدمت به خانواده و بازماندگان جانبازانی که فوت شده اند،

معاون تعاون و امور اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: پس از فوت جانبازان، پرداخت حقوق به خانواده آن‌ها هم چنان ادامه پیدا می‌کند.

اقتصاددان: محمود پاکدل، معاون تعاون و امور اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران در رابطه با پرداخت معوقات و پاداش خدمت به خانواده و بازماندگان جانبازانی که فوت شده اند، اظهار کرد: اگر جانباز مشمول ماده ۳۸ پس از فوت دارای عائله تحت تکفل باشـد، پرداخت حقوق به ذی نفعان ادامه می‌یابـد و درصورت محاسـبه معوقه مبلغ محاسبه شده به افراد تحت تکفل در زمان فوت تعلق می‌گیرد.

وی افزود: شایان ذکر است تا کنون برای هیچ یک از جانبازان حالت اشـتغال پاداش پایان خدمت محاسبه و پرداخت نشده است. در قانون بودجه سال ۱۴۰۰، پرداخت پاداش بازنشستگی پیش بینی شده با تحقق اعتبار و تخصیص آن، اولویت‌های مربوطه اعلام خواهد شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....