تاریخ انتشار : جمعه 9 اردیبهشت 1401 - 19:06
کد خبر : 86082

ون اینرودز، محصول متمایز از بهمن موتور

ون اینرودز، محصول متمایز از بهمن موتور

در اکثر کشور های دنیا ونهای باری با ابعاد مختلف نقش بسیار حائز اهمیتی را در توسعه و رونق کسب و کارهای جدید ایفا کی کنند. توجه به مواردی همچون افزایش کارآمدی حمل و نقل بار و اطمینان از سلامت بار در حمل و نقل درون و برون شهری و افزایش بهرهوری سوخت باعث شده

در اکثر کشور های دنیا ونهای باری با ابعاد مختلف نقش بسیار حائز اهمیتی را در توسعه و رونق کسب و کارهای جدید ایفا کی کنند. توجه به مواردی همچون افزایش کارآمدی حمل و نقل بار و اطمینان از سلامت بار در حمل و نقل درون و برون شهری و افزایش بهرهوری سوخت باعث شده است تا فقدان این محصول بیش از پیش احساس شود.

اقتصاددان: ونهای باری برای کسب و کارهای بسیاری مورد استفاده قرار می گیرند. از آن جمله می توان به انواع توزیع فروشهای آنلاین، پخش و توزیع مواد غذایی، خدمات پستی، گلفروشیها،بنگاههای اقتصادی فعال در زمینه تعمیرات و نگهداری و… اشاره کرد.

بدیهی است این نوع از خودرو های حمل بار مزایای زیادی نسبت به وانت دارند از جمله حفاظت از بارکه میتواند مهمترین دلیل انتخاب ونهای باری بجای وانت باشد؛ یا به بیان دیگر در مواردی که حفاظت از بار برای بنگاه اقتصادی حائز اهمیت است؛ ناگزیر از ونهای باری استفاده میکنند. همچنین رشد روز افزون فروشگاه های آنلاین که نتیجهی پیشرفت تکنولوژی و اپیدمی کرونا میباشد باعث شده است که احتیاج به ونهای باری در شبکه مویرگی توزیع برای این کسب و کارها بیش از پیش احساس شود. دلیل دیگر ظاهر شکیل تر و حرفهایتر ونهای باری نسبت به وانتها است. لذا بنگاههای اقتصادی یا استارت آپهایی که قصد دارند حرفهای بودن خود را به نمایش بگذارند از این ونها استفاده خواهند نمود. متأسفانه در طی سال های گذشته شرکتهای خودروساز داخلی توجهی به این نیاز از بازار نداشته و همواره بخش مسکوت بازار تلقی شده است.

با شناختی که از گروه بهمن داریم متمایز بودن در عرضه محصولات متنوع یکی از ویژگیهای آن شرکت میباشد. شرکت بهمن موتور در اواسط اواخر سال ۱۴۰۰ از ورود ون باری تحت عنوان “اینرودز” در بیلبوردهای سطح شهر خبر داد و نهایتا در اسفندماه از این خودرو رونمایی کرد. اینرودز به تنهایی میتواند بخش عمدهای از خلأ بازار مذکور را پوشش دهد و همچنین رقیب سرسخت خودروهای باری سبک خواهد بود. همانطور که گفته شد ونهای باری مزیتهای قابل توجهی نسبت به خودروهای حمل بار سبک دارند و در این میان اینرودز میتواند نقش بسزایی در راستای ارتقای سیستم حمل و نقل درون شهری و برون شهری در ایران ایفا نماید.

ون اینرودز، محصول متمایز از بهمن موتور

خودروی اینرودز دارای موتور پرقدرت ۱٫۵ لیتری (DK15-06 NA) با حداکثر قدرت موتور ۱۰۵ اسب بخار و حداکثر گشتاور ۱۴۰ (N.m) و گیربکس ۵ سرعته دستی میباشد. از امکانات رفاهی و ایمنی این خودرو میتوان به فرمان برقی، سیستم نمایش لحظهای فشار باد تایرها (TPMS)، ۲ کیسه هوا، دوربین عقب، سیستم مولتی مدیا ۹ اینچی و … اشاره نمود.

ون اینرودز، محصول متمایز از بهمن موتور

با توجه به تجربهی تولید خودروهای تجاری در گروه بهمن همچنین هوش اقتصادی این گروه در شناسایی خلأ بازار، پیشبینی میشود این شرکت بتواند سهم بالایی از نیاز جامعه را با معرفی اینرودز پوشش دهد. با توجه به روند قیمت گذاری ارزنده و منطقی محصولات بهمن، به نظر قیمت معقولی برای این خودرو در نظر گرفته خواهد شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....