تاریخ انتشار : دوشنبه 22 آذر 1400 - 20:45
کد خبر : 70700

وضعیت قابل قبول ذخایر کالا‌های اساسی

وضعیت قابل قبول ذخایر کالا‌های اساسی

رییسی از حمایت‌های بیشتر دولت برای تامین داروی مورد نیاز بیماران به عنوان اقدامی مستمر و ضروری یاد کرد. اقتصاددان: در جلسه ستاد هماهنگی اقتصادی دولت که یکشنبه شب به ریاست سید ابراهیم رییسی رییس جمهور برگزار شد موضوعات مهم اقتصادی کشور مورد بررسی و تبادل نظر قرار گرفت. در این جلسه گزارش‌های جداگانه‌ای درباره

رییسی از حمایت‌های بیشتر دولت برای تامین داروی مورد نیاز بیماران به عنوان اقدامی مستمر و ضروری یاد کرد.

اقتصاددان: در جلسه ستاد هماهنگی اقتصادی دولت که یکشنبه شب به ریاست سید ابراهیم رییسی رییس جمهور برگزار شد موضوعات مهم اقتصادی کشور مورد بررسی و تبادل نظر قرار گرفت.

در این جلسه گزارش‌های جداگانه‌ای درباره وضعیت خوب و قابل قبول ذخایر کالا‌های اساسی و دارو در کشور از جمله در بنادر و کشتی‌های تجاری در حال ورود به کشور که حاصل تمهیدات لازم از جمله تخصیص به هنگام ارز مورد نیاز است ارائه شد.

رییس جمهور با اشاره به لزوم تسریع در ترخیص و توزیع کالا‌های اساسی تاکید کرد: ذخایر کافی غذای مردم که به مرحله اطمینان بخشی رسیده است باید همواره مورد توجه باشد و همین مسیر ادامه یابد.

رییسی از حمایت‌های بیشتر دولت از تامین داروی مورد نیاز بیماران به عنوان اقدامی مستمر و ضروری یاد کرد و از مسئولان دست اندرکار از جمله وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و بانک مرکزی خواست در سریع‌ترین زمان ممکن از تقویت ذخایر دارویی کشور پشتیبانی کنند چرا که صیانت از جان و تامین نیازمندی‌های مردم همواره از دغدغه‌های دولت است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....