تاریخ انتشار : پنجشنبه 15 مهر 1400 - 20:33
کد خبر : 63200

وضعیت ترکیبی بازار رمزارزها

وضعیت ترکیبی بازار رمزارزها

بیت کوین با رشد حدود ۶درصد به قیمت ۵۴هزار و ۶۳۶دلار معامله می شود. اقتصاددان: در ساعات نخست معاملات روز پنجشنبه، رمزارزها در محدوده ترکیبی سبز و قرمز معامله می‌شوند. ارزش بازار جهانی رمزارزها در حال حاضر ۲.۲۸تریلیون دلار است که ۲.۷۸درصد افزایش را نسبت به روز گذشته نشان می‌دهد. همچنین حجم کل معاملات در

بیت کوین با رشد حدود ۶درصد به قیمت ۵۴هزار و ۶۳۶دلار معامله می شود.

اقتصاددان: در ساعات نخست معاملات روز پنجشنبه، رمزارزها در محدوده ترکیبی سبز و قرمز معامله می‌شوند. ارزش بازار جهانی رمزارزها در حال حاضر ۲.۲۸تریلیون دلار است که ۲.۷۸درصد افزایش را نسبت به روز گذشته نشان می‌دهد. همچنین حجم کل معاملات در طول ۲۴ساعت گذشته ۳۰.۸۹درصد افزایش یافته و به ۱۴۵.۳۲میلیارد دلار رسیده است.

روز گذشته (۶اکتبر)، پس از اینکه جورج سوروس، یکی از سرمایه‌داران معروف آمریکایی، اعلام کرد در حال حاضر از طریق یکی از صندوق‌های مالی خود به مبادله بیت‌کوین می‌پردازد، این رمزارز جهش قابل توجهی تجربه کرد و به بالاترین سطح خود در طول پنج ماه اخیر رسید.

اکنون، بیت‌کوین با رشد حدود ۶درصد به قیمت ۵۴هزار و ۶۳۶دلار و اتریوم با افزایش حدود ۱درصد به قیمت ۳هزار و ۵۲۱دلار معامله می‌شود. ریپل نیز شاهد رشد بود، اما دوج‌کوین و کاردانو روند نزولی در پیش گرفتند.

وضعیت ترکیبی بازار رمزارزها

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....