تاریخ انتشار : دوشنبه 2 خرداد 1401 - 21:07
کد خبر : 88684

وزیر کار زمان افزایش حقوق بازنشستگان را اعلام کرد

وزیر کار زمان افزایش حقوق بازنشستگان را اعلام کرد

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: منتظر طرح موضوع افزایش حقوق بازنشستگان در جلسه دولت هستیم و بازنشستگان عزیز کشورمان در خصوص افزایش حقوق و مستمری خود نگرانی نداشته باشند و امیدواریم در خرداد این افزایش حقوق‌ها اعمال شود. حجت‌الله عبدالملکی، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در پاسخ به سوالی در خصوص زمان

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: منتظر طرح موضوع افزایش حقوق بازنشستگان در جلسه دولت هستیم و بازنشستگان عزیز کشورمان در خصوص افزایش حقوق و مستمری خود نگرانی نداشته باشند و امیدواریم در خرداد این افزایش حقوق‌ها اعمال شود.

حجت‌الله عبدالملکی، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در پاسخ به سوالی در خصوص زمان اعمال افزایش مستمری و حقوق بازنشستگان در سال جاری گفت: این موضوع در دستور کار دولت قرار دارد اما دولت طی هفته های اخیر در خصوص اصلاح نظام پرداخت یارانه‌ها دستور کار شلوغی داشته است و ما منتظر طرح موضوع افزایش حقوق بازنشستگان در جلسه دولت هستیم.

افزایش حقوق و مستمری به زودی پرداخت می‌شود

عبدالملکی تاکید کرد: بازنشستگان عزیز کشورمان در خصوص افزایش حقوق و مستمری خود نگرانی نداشته باشند و بزودی پرداخت خواهد شد.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی همچنین در پاسخ به سوالی مبنی براینکه آیا این افزایش حقوق‌ها در پرداختی خرداد ماه اعمال خواهد شد، اظهار کرد: بعید است تا آن زمان این موضوع تعیین تکلیف نشود، مسلما در روزهای آتی در جلسه دولت بحث افزایش حقوق و مستمری بازنشستگان مطرح خواهد شد و امیدواریم در خرداد ماه این افزایش حقوق‌ها اعمال شود.

عذرخواهی مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی از بازنشستگان

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی با بیان اینکه باید منتظر باشیم در خرداد ماه مصوبه افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی را به ما ابلاغ کنند تا بتوانیم با حقوق خرداد ماه، افزایش‌ها را اعمال کنیم گفت: معوقات فروردین ماه را با حقوق خرداد می‌پردازیم.

میرهاشم موسوی درباره زمان افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی اظهار کرد: طبق قانون، میزان افزایش حقوق باید در دولت و هیئت وزیران به تصویب برسد. این مصوبه هنوز تصویب و به ما ابلاغ نشده است؛ از بازنشستگان عذرخواهی می‌کنیم. آمار عجیب از تعداد متقاضیان دریافت یارانه

او افزود: به محض ابلاغ، با اعمال افزایش، حقوق بازنشستگان را پرداخت خواهیم کرد. موضوع در حال بررسی و کارشناسی در دولت است. نظراتی هم آن‌ها دارند که پس از بررسی‌ها با ابلاغ مصوبه، افزایش حقوق‌ها را اجرایی خواهیم کرد.

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی با بیان اینکه اردیبهشت ماه به اتمام رسیده است و باید منتظر باشیم در خرداد ماه مصوبه را به ما ابلاغ کنند تا بتوانیم با حقوق خرداد ماه، افزایش‌ها را اعمال کنیم گفت: معوقات فروردین ماه را با حقوق خرداد می‌پردازیم و معوقه اردیبهشت ماه را برنامه‌ریزی می‌کنیم که در ماه‌های بعدی پرداخت کنیم.

موسوی افزود: بازنشستگان نگران نباشند ما بعد از ابلاغ مصوبه، موظف هستیم آن را اجرا کنیم

 

مخاطب گرامی، ارسال نظر پیشنهاد و انتقاد نسبت به خبر فوق در بخش ثبت دیدگاه، موجب امتنان است.

 

ع

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....