تاریخ انتشار : یکشنبه 12 بهمن 1399 - 20:04
کد خبر : 33522

وزیر صمت ازکنترلر ایربگ (ACU) تولیدی کروز رونمایی کرد

وزیر صمت ازکنترلر ایربگ (ACU) تولیدی کروز رونمایی کرد

وزیر صنعت، معدن و تجارت از کنترلر ایربگ (ACU) تولیدی کروز در غرفه این شرکت در پانزدهمین نمایشگاه قطعات خودرو رونمایی کرد. امروز در مراسم افتتاحیه پانزدهمین نمایشگاه قطعات، لوازم و مجموعه های خودرو وزیر صنعت، معدن و تجارت حضور یافت و ضمن بازدید از غرفه شرکت کروز، از کنترلر ایربگ (ACU) که توسط مهندسان

وزیر صنعت، معدن و تجارت از کنترلر ایربگ (ACU) تولیدی کروز در غرفه این شرکت در پانزدهمین نمایشگاه قطعات خودرو رونمایی کرد.

امروز در مراسم افتتاحیه پانزدهمین نمایشگاه قطعات، لوازم و مجموعه های خودرو وزیر صنعت، معدن و تجارت حضور یافت و ضمن بازدید از غرفه شرکت کروز، از کنترلر ایربگ (ACU) که توسط مهندسان داخلی این قطعه ساز بومی سازی شده است، رونمایی کرد.
شرکت کروز با سرمایه گذاری سه میلیون دلار و راه اندازی مرکز تحقیق و نوآوری در مجموعه خود، توانسته به سهم قابل توجهی در بومی سازی قطعات پیشرفته خودرو دست یابد که از جمله می توان به کنترلر یا مغز متفکر ایربگ اشاره کرد.
کنترلر ایربگ (ACU) فرمان انفجار و باز شدن کیسه هوا را صادر می کند. وظیفه این قطعه بسیار مهم و از حساسیت ویژه ای برخوردار است، چرا که باید تشخیص دهد در برخورد خودرو با چه مانعی فرمان باز شدن ایربگ صادر شود. در اصل ACU یک برد الکترونیکی است و پلتفرم آن در همه ی خودروها یکسان می باشد و مهم نرم افزار کالیبره شده در این برد است که بر اساس هر خودرو متفاوت می باشد. تولید ACU ایربگ پس از پنج سال کار تحقیقاتی، انجام آزمایش های متعدد و سرمایه گذاری چشمگیر و با تکیه بر دانش و توانمندی مهندسان ایرانی انجام شده است. بومی سازی این محصول مهندسی معکوس نبوده و همگام با دانش روز دنیا و نیاز خودروسازان از ابتدا طراحی شده است.
تولید این قطعه که از همه مهمتر نرم افزار آن است به صورت صد درصدی بومی سازی شده است و تنها ۵ شرکت در دنیا توانایی طراحی و تولید این آن را دارا هستند و اکنون کروز به جمع این شرکت ها پیوسته است.
ع
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....