تاریخ انتشار : سه شنبه 9 شهریور 1400 - 22:10
کد خبر : 59238

وزرای ضعیف نیاز به نیروی کمکی دارند

وزرای ضعیف نیاز به نیروی کمکی دارند

یک نماینده مجلس شورای اسلامی بیان کرد: رئیس جمهور باید کنار وزرایی که ضعیف هستند، نیروهای توانمندی قرار دهد؛ تا مشکلات کشور رفع شود. سید کاظم دلخوش اباتری، نماینده صومعه سرا در مجلس شورای اسلامی ، بیان کرد: کابینه دولت رئیسی در سه سطح ارزیابی می‌شود. یک سوم از نیروها قدیمی و توانمند هستند. برخی

یک نماینده مجلس شورای اسلامی بیان کرد: رئیس جمهور باید کنار وزرایی که ضعیف هستند، نیروهای توانمندی قرار دهد؛ تا مشکلات کشور رفع شود.

سید کاظم دلخوش اباتری، نماینده صومعه سرا در مجلس شورای اسلامی ، بیان کرد: کابینه دولت رئیسی در سه سطح ارزیابی می‌شود. یک سوم از نیروها قدیمی و توانمند هستند. برخی از وزرا در سطح میانی هستند و برخی دیگر از اعضای کابینه، اشخاص ضعیفی هستند که باید رئیس جمهور در کنار آنها افراد توانمندی را برای کمک قرار دهد.

به گزارش اقتصاددان به نقل از پرسون ،     دلخوش اباتری افزود: به ویژه در حوزه اقتصادی باید به وزرا کمک شود تا از شرایط حال حاضر عبور کنیم. مردم در انتظار اقدامات دولت هستند و کابینه باید در حل مشکلات جامعه موفق شود. مردم به رئیسی رأی دادند و خواستار رفع مشکلات می‌باشند.

این نماینده مجلس ادامه داد: به نظر می‌رسد در بخش‌های اقتصادی دولت ضعف‌هایی وجود دارد. البته مجلس همکاری کرد تا تیم اقتصادی دولت سریع کار خودش را آغاز کند و امور اجرایی تعطیل نشود.

دلخوش اباتری گفت: مجلس به دولت برای تسریع امور کمک کرده و حال باید منتظر اقدامات دولت باشیم.

 

 

مخاطب گرامی، ارسال نظر پیشنهاد و انتقاد نسبت به خبر فوق در بخش ثبت دیدگاه، موجب امتنان است.

ع

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....