تاریخ انتشار : چهارشنبه 27 اسفند 1399 - 11:39
کد خبر : 39549

ورود ۹۲۰ هزار دُز واکسن کرونا از ۲ کشور

ورود ۹۲۰ هزار دُز واکسن کرونا از ۲ کشور

جهانپور، سخنگوی سازمان غذا و دارو درباره وضع دسترسی و تامین واکسن کرونا در کشور گفت: تاکنون ۹۲۰ هزار دُز واکسن کرونا از دو کشور روسیه و هند وارد کرده ایم.   به گزارش اقتصاددان به نقل از بازار ،    کیانوش جهانپور به صدور مجوز مصرف اضطراری واکسن کرونا در کشور اشاره کرد و

جهانپور، سخنگوی سازمان غذا و دارو درباره وضع دسترسی و تامین واکسن کرونا در کشور گفت: تاکنون ۹۲۰ هزار دُز واکسن کرونا از دو کشور روسیه و هند وارد کرده ایم.

 

به گزارش اقتصاددان به نقل از بازار ،    کیانوش جهانپور به صدور مجوز مصرف اضطراری واکسن کرونا در کشور اشاره کرد و افزود: تاکنون برای پنج واکسن، این مجوز صادر شده است.

وی با اشاره به خریداری تعدادی از واکسن‌های دارای مجوز مصرف اضطراری در کشور، افزود: تاکنون ۹۲۰ هزار دز واکسن کرونا از دو کشور روسیه و هند وارد کرده ایم.

سخنگوی سازمان غذا و دارو، به تأمین واکسن مورد نیاز کشور از طریق صندوق کوواکس اشاره کرد و گفت: بر اساس برنامه ریزی‌های انجام شده، قرار است حدود سه میلیون دُز از سبد کوواکس در اوایل بهار ۱۴۰۰ وارد کشور شود.

جهانپور درباره آغاز واکسیناسیون عمومی در کشور با واکسن پاستور، اظهار داشت: تولید واکسن مشترک با کوبا، به عنوان اولین واکسن در برنامه واکسیناسیون عمومی کشور قرار دارد.

 

 

خواننده معزز سلام ارسال نظر پیشنهاد و انتقاد نسبت به خبر بالا در پایین صفحه ( ثبت دیدگاه) موجب امتنان است .

 

ع

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....