تاریخ انتشار : یکشنبه 9 بهمن 1401 - 16:44
کد خبر : 113580

ورود بیت کوین به کانال ۲۳۰۰۰ دلار

ورود بیت کوین به کانال ۲۳۰۰۰ دلار

سرانجام بیت کوین وارد کانال ۲۳۰۰۰ دلار شد و چندین ساعت در آن باقی ماند. از بامداد امروز تا به حال، قیمت در این کانال تثبیت شده است. اقتصاددان: بیت کوین که طی چندین روز گذشته چند باری وارد کانال ۲۳۰۰۰ دلار شده و دوباره عقب نشینی می کرد، امروز بالاخره در این کانال تثبیت

سرانجام بیت کوین وارد کانال ۲۳۰۰۰ دلار شد و چندین ساعت در آن باقی ماند. از بامداد امروز تا به حال، قیمت در این کانال تثبیت شده است.

اقتصاددان: بیت کوین که طی چندین روز گذشته چند باری وارد کانال ۲۳۰۰۰ دلار شده و دوباره عقب نشینی می کرد، امروز بالاخره در این کانال تثبیت شد. بیت کوین هم اکنون با رشد ۱٫۵ درصدی نسبت به دیروز با قیمت حدود ۲۳۳۰۰ دلار معامله می شود.

بازده هفتگی بیت کوین مثبت ۲ درصد و بازده ماهانه آن ۴۱ درصد است. بیت کوین با ارزش بازار ۴۴۹ میلیارد دلار، طی شبانه روز گذشته بیش از ۱۸ میلیارد دلار معامله شده است. کاهش چند میلیارد دلاری ارزش معاملات به دلیل تعطیلی بازارهای جهانی در روزهای شنبه و یکشنبه است که معمولا در این روزها، ارزش معاملات بیت کوین کاهش پیدا می کند.

منابع آماری بازار ارزهای دیجیتال اعلام کرده اند که طی ۴ شبانه روز گذشته بیش از ۴۹۰۰۰ عدد بیت کوین توسط ۱۰۰ کیف پول برتر این ارز دیجیتال خریداری شده است.

عملکرد ضعیف اتریوم در مقابل بیت کوین

رشد امروز اتریوم از نظر درصدی کوچک تر از رشد بیت کوین است. در شرایطی که رشد بیت کوین ۱٫۵ درصد است، اتریوم کمتر از یک درصد رشد داشته و هم اکنون در حدود قیمت ۱۶۱۰ دلار معامله می شود.

اتریوم در مقیاس هفتگی همچنان در محدوده ضرر قرار دارد و حدود یک درصد کاهش قیمت داشته، اما در مقیاس هفتگی رشد ۳۴ درصدی را نمایش می دهد. در موج صعودی اخیر بازار، اتریوم نسبت به بیت کوین ضعیف تر عمل کرده؛ این در حالی است که معمولا اتریوم حرکات پر شتاب تری نسبت به بیت کوین داشت.

ارزش معاملات اتریوم در شبانه روز گذشته حدود ۷ میلیارد دلار بوده و ارزش بازار آن نیز ۱۹۶ میلیارد دلار است.

رشد ۷ درصدی لایت کوین

با وجود رشد بیت کوین، امروز تعدادی از آلت کوین ها افت قیمت داشته اند. به عبارتی امروز از آن روزهایی نیست که تمام آلت کوین ها به صورت دسته جمعی رشد کرده باشند.

در بازار امروز لایت کوین با رشد ۷ درصدی بیشترین افزایش قیمت را داشته و دسنترالند و تزوس با رشد بیش از ۴ درصدی، جزو نمادهای پربازده امروز محسوب می شوند. سایر نمادهای مثبت رشدی کمتر از ۴ درصد دارند.

در مقیاس هفتگی بیشترین رشد را فانتوم داشته که ۳۸ درصد رشد کرده است. همچنین در مقیاس ماهانه هم آپتوس با رشد ۴۷۰ درصدی، همچنان یکه تاز بازار است.

در فهرست نمادهای منفی هم تون کوین با افت ۳ درصدی بیشترین کاهش قیمت را دارد. لیدو دائو و بیت دائو کمی بیشتر از یک درصد افت کرده اند و مابقی نمادهای منفی، افتی کمتر از یک درصد دارند.

افت ۱۸ درصدی ارزش معاملات

ارزش بازار ارزهای دیجیتال امروز ۷ دهم درصد رشد کرده و به رقم ۱٫۰۶ تریلیون دلار رسیده است. اما ارزش معاملات ۱۸ درصد کاهش یافته و طی ۲۴ ساعت گذشته ۳۹ میلیارد دلار معامله در بازار انجام شده است.

ارزش معاملات دیفای ۳ میلیارد دلار بوده و در استیبل کوین ها هم ۳۵ میلیارد دلار معامله انجام شده است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....