تاریخ انتشار : پنجشنبه 17 شهریور 1401 - 13:21
کد خبر : 100731

واکنش خزعلی به اخبار مطرح شده پیرامون فرزندش

واکنش خزعلی به اخبار مطرح شده پیرامون فرزندش

 معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهوری، ضمن رد شائبه مهاجرت پسر خود به خارج از کشور، این سفر را “موقت” و “کاری” عنوان کرد و گفت که وی در ماه‌های آینده به کشور باز می‌گردد.  انسیه خزعلی در حساب توییتر خود نوشت: “گذشت آن دوران که مسئولانی مثل کوه پشت فرزندان خویش می‌ایستادند و صراحتاً از

 معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهوری، ضمن رد شائبه مهاجرت پسر خود به خارج از کشور، این سفر را “موقت” و “کاری” عنوان کرد و گفت که وی در ماه‌های آینده به کشور باز می‌گردد.

 انسیه خزعلی در حساب توییتر خود نوشت: “گذشت آن دوران که مسئولانی مثل کوه پشت فرزندان خویش می‌ایستادند و صراحتاً از ‎مهاجرت و زندگی آنها در خارج از کشور دفاع می‌کردند. اما امروز برخی با ذوق زدگی از مهاجرت فرزند اینجانب گفتند.”

وی در توییت دیگری تصریح کرد: ” درحالی که سفر موقت کاری ایشان جهت توسعه و پشتیبانی مجموعه دانش بنیانی است که در ایران با تعداد زیادی از دانشجویان کامپیوتر فعال است و خوشبختانه این پروژه کاری رو به اتمام بوده و وی در ماه‌های آینده به کشور باز میگردد. اگرچه ایشان متاهل و مستقل است ولی هرگز قصد مهاجرت نداشته اند.”

معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهوری، افزود:” بی شک بسترسازی برای تقویت فعالیت های دانش بنیان جاری در کشور، برخاسته از تعلق به وطن و مسئولیت‌پذیری است. اعضای دولت مردمی و انقلابی به آرمان‌های انقلاب و سیاست‌های دولت وفادار بوده و خواهند بود.”

مخاطب گرامی، ارسال نظر پیشنهاد و انتقاد نسبت به خبر فوق در بخش ثبت دیدگاه، موجب امتنان است.

 

ع

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....