تاریخ انتشار : دوشنبه 2 فروردین 1400 - 15:43
کد خبر : 40156

واکنش بیت کوین به نشست سران اقتصادی جهان

واکنش بیت کوین به نشست سران اقتصادی جهان

اجلاس سران کشور های عضو بانک تسویه حساب های بین المللی روز دوشنبه آغاز به کار می کند و سخنرانی های رهبران بانک های مرکزی جهان ، از جمله پاول را در بر می گیرد.قیمت بیت کوین در واکنش به این نشست نزولی شد اقتصاددان: سرمایه گذاران شاهد شهادت مشترک جرم پاول ، رئیس فدرال

اجلاس سران کشور های عضو بانک تسویه حساب های بین المللی روز دوشنبه آغاز به کار می کند و سخنرانی های رهبران بانک های مرکزی جهان ، از جمله پاول را در بر می گیرد.قیمت بیت کوین در واکنش به این نشست نزولی شد

اقتصاددان: سرمایه گذاران شاهد شهادت مشترک جرم پاول ، رئیس فدرال رزرو و جانت یلن ، وزیر خزانه داری آمریکا در کنگره در روز سه شنبه و چهارشنبه در میان نگرانی ها درباره افزایش بیشتر بازده بازده خزانه داری اخیر هستند.

اجلاس سران اقتصادی عضو بانک تسویه حساب های بین المللی روز دوشنبه آغاز به کار می کند و سخنرانی های رهبران بانک مرکزی جهانی ، از جمله پاول را در بر می گیرد. تقویم اقتصادی آمریکا شامل داده های مربوط به مسکن و درآمد شخصی و هزینه های شخصی است. در همین حال ، در منطقه یورو داده های شاخص قیمت مصرف کننده را برای ماه مارس منتشر می کند در حالی که انگلیس گزارش های زیادی از جمله مشاغل ، تورم ، PMI و خرده فروشی را منتشر می کند. در اینجا مواردی که باید به آن در هفته توجه کنید ذکر شده است:

شهادت پاول و یلن

پاول و یلن در روز سه شنبه در کمیته خدمات مالی مجلس و روز چهارشنبه در کمیته بانکداری سنا شهادت می دهند و در آنجا درباره سلامت اقتصاد آمریکا و اهمیت محرک های مالی و پولی برای بهبود ضررها از بیماری همه گیر بحث خواهند کرد.

همچنین چند نفر دیگر از مقامات فدرال رزرو در این هفته برای جلسه حضور دارند ، از جمله معاون رئیس جمهور ریچارد کلاریدا ، نایب رئیس رندال کوارلز ، فرماندار بانک فدرال ، لئل برینارد و رئیس فدرال نیویورک جان ویلیامز.

بازارهای مالی در مورد چشم انداز احتمالی سیاست های پولی در آینده از فدرال رزرو نظرهای متفاوتی داشته اند و بازده خزانه داری آمریکا را به بالاترین حد خود در بیش از یک سال گذشته رسانده است.

سرمایه گذاران در حالی که با توجه به بسته محرکه عظیم رئیس جمهور جو بایدن همراه با سیاست پول آسان فدرال رزرو ، به بهبود اقتصاد از شرایط بد کرونا امید بسته اند.

واکنش بیت کوین به نشست سران اقتصادی جهان

اجلاس بانک تسویه حساب های بین المللی

قرار است پاول قبل از شهادت مشترک خود با یلن در کنگره ، روز دوشنبه در آغاز کنفرانس چهار روزه ای که توسط بانک تسویه حساب های بین المللی ( سازمانی بین‌الملی که همکاری و مشارکت‌های پولی و مالی را تقویت می کند و به عنوان یک بانک به بانک‌های مرکزی، خدمات می‌دهد.) درباره نوآوری در عصر دیجیتال برگزار شد ، صحبت کند.

دیگر رهبران بانک مرکزی جهانی که در این اجلاس سخنرانی خواهند کرد شامل رئیس بانک مرکزی اروپا ، کریستین لاگارد ، رئیس بانک انگلیس ، اندرو بیلی و رئیس بانک کانادا ، تیف مکلم هستند.

در همین حال ، تعدادی از بانکهای مرکزی از جمله در سوئیس ، مکزیک و آفریقای جنوبی.قرار است در طول هفته جلسات سیاستگذاری برگزار کنند.

پیش بینی می شود بانک ملی سوئیس نرخ بهره خود را بدون تغییر منفی ۰٫۷۵ درصد (پایین ترین نرخ در جهان) حفظ کند و در جلسه روز پنجشنبه موضع مداخله گرانه خود را حفظ کند.

داده های اقتصادی آمریکا

در قسمت داده ها ، سفارشات کالاهای بادوام و گزارش درآمد و هزینه شخصی قرار است برجسته ترین آمارهای هفته باشد.

داده های مسکن همراه با ارقام درآمد و هزینه شخصی ، که شامل تورم مورد نظر بانک فدرال است ، به دلیل تأثیر طوفان های شدید زمستانی بر فعالیت اقتصادی در ماه فوریه(بهمن) ، به طور احتمالی تضعیف می شوند. با این حال ، اقتصاددانان انتظار دارند که رکود کوتاه مدت باشد.

ایالات متحده همچنین در حال انتشار آخرین بازنگری در تولید ناخالص داخلی سه ماهه چهارم سال ۲۰۲۰ است که آخرین گزارش سالانه آن ۴٫۱٪ بود.

منطقه یورو ، داده های انگلستان

در منطقه یورو ، داده های PMI برای ماه مارس(فروردین) ، نحوه عملکرد اقتصاد اتحادیه در برابر انتشار واکسن آشفته را روشن می کند.

انگلستان با شروع آخرین اطلاعات اشتغال زایی در روز سه شنبه ، داده های زیادی را منتشر می کند. اقتصاددانان انتظار دارند نرخ بیکاری ثابت بماند. انتظار می رود داده های تورم در روز چهارشنبه بیشتر افزایش پیدا کند در حالی که داده های PMI(شاخص مصرف کننده) انتظار می رود که بخش خدمات غالب بازگشت به خوش بینی نسبت به بازگشایی مجدد را نشان دهد.

انتظار می رود آمار فروش خرده فروشی در روز جمعه بهبود جزئی را در پی افت شدید در ژانویه نشان دهد. تمام گزارش هایی که با هم جمع شده اند می توانند نشانگر این باشند که اقتصاد انگلیس از بدترین بحران همه گیر خارج شده است.

ارزهای دیجیتالی

همچنین با توجه به نزدیک شدن سخنرانی روسای بانک های جهانی، بیت کوین روند نزولی به خود گرفت و به نظر می رسد سرمایه گذاران صبر کردند تا ببینند پاول، یلن و افراد دیگر درباره این ارز دیجیتالی چه می گویند. در حال حاضر قیمت هر بیت کوین با کاهش ۲.۶۳ درصد به ارزش ۵۷ هزار و ۷۸۶ دلار رسیده است.

واکنش بیت کوین به نشست سران اقتصادی جهان

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....