تاریخ انتشار : پنجشنبه 12 دی 1398 - 22:17
کد خبر : 4248

واکنش به طرح حمایت معیشتی به تهدید حذف یارانه نقدی/ تراکنش ۲.۵میلیاردی در خانواده مستمری‌بگیر

واکنش به طرح حمایت معیشتی به تهدید حذف یارانه نقدی/ تراکنش ۲.۵میلیاردی در خانواده مستمری‌بگیر

به گزارش اقتصاددان به نقل از تسنیم، سخنگوی ستاد شناسایی مشمولان طرح حمایت معیشتی اعلام کرد از دوشنبه هفته بعد، امکان ثبت درخواست بررسی مجدد برای دریافت یارانه حمایت معیشتی فراهم خواهد شد. حسین میرزایی سخنگوی ستاد شناسایی مشمولان طرح حمایت معیشتی با بیان اینکه حدود ۴ میلیون و ۹۰۰ هزار کد رهگیری دریافت کرده

به گزارش اقتصاددان به نقل از تسنیم، سخنگوی ستاد شناسایی مشمولان طرح حمایت معیشتی اعلام کرد از دوشنبه هفته بعد، امکان ثبت درخواست بررسی مجدد برای دریافت یارانه حمایت معیشتی فراهم خواهد شد.

حسین میرزایی سخنگوی ستاد شناسایی مشمولان طرح حمایت معیشتی با بیان اینکه حدود ۴ میلیون و ۹۰۰ هزار کد رهگیری دریافت کرده اند، افزود: از این میان، وضعیت ۳ میلیون و ۷۰ هزار و ۵۳۱ خانوار بررسی شد که برای ۴۱۹ هزار و ۳۰۴ خانوار یعنی ۱ میلیون و ۲۲۱ هزار و ۱۹۰ نفر پیامک ارسال و اعلام شد که یارانه معیشتی ۲ ماه آن‌ها یکجا به حسابشان واریز خواهد شد.

میرزایی با اشاره به واریز یارانه حمایت معیشتی این گروه از هموطنان در روز گذشته، اظهار داشت: تعداد ۶۶۶ هزار و ۷۷۴ خانوار نیز هستند که در لیست دریافت کنندگان یارانه نقدی نیستند اما ممکن است مشمول طرح حمایت معیشتی باشند، از همین رو امکان ثبت نام آن‌ها از ۱۰ تا ۲۴ دی فراهم شده و تاکید می‌شود که این مدت زمان تمدید نخواهد شد.

میرزایی از متقاضیانی که یارانه نقدی دریافت نمی‌کنند، خواست برای قرار گرفتن در فهرست مشمولان طرح حمایت معیشتی به سایت حمایت مراجعه کرده و در بخش ثبت خانوار جدید، اطلاعات درخواستی را وارد کنند.

وی با اشاره به اینکه تنها مسیر اطلاع رسانی نتایج بررسی، شماره تلفن همراه سرپرست خانوار است از این دسته از متقاضیان خواست اطلاعات سرپرست خانوار را در قسمت مربوطه سایت وارد کنند.

سخنگوی ستاد شناسایی مشمولان طرح حمایت معیشتی گفت: تا امروز ۷۶ هزار درخواست بررسی در سایت ثبت شده است.

میرزایی تصر یح کرد: درخواست ۲ میلیون و ۶۵۱ هزار و ۵۳۱ خانوار پس از بررسی‌ها پذیرفته نشده و از این گروه از هموطنانمان می‌خواهیم که فعلا به سایت مراجعه نکنند.

میرزایی افزود: این عده از هموطنانی که با درخواستشان موافقت نشده، می‌توانند از دوشنبه هفته بعد به سایت مراجعه کنند و با وارد کردن شماره ملی و شماره حساب، از علت رد درخواستشان مطلع شوند.

سخنگوی ستاد شناسایی مشمولان طرح حمایت معیشتی افزود: شنبه و یکشنبه هفته آینده به هموطنانی که پیش از این ثبت درخواست نکرده اند، اطلاعات لازم ارائه می‌شود.

سخنگوی ستاد شناسایی مشمولان طرح حمایت معیشتی گفت: اگر هموطنانی هستند که یارانه معیشتی مرحله اول را دریافت کرده اند، اما در مرحله دوم این مبلغ به حسابشان واریز نشده، باید با مراجعه به بانک موضوع را پیگیری کنند، چون یارانه معیشتی هیچ خانواری در مرحله دوم قطع نشده است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....