تاریخ انتشار : شنبه 8 مرداد 1401 - 10:17
کد خبر : 96145

واکنش‌ها به عکس یادگاری مسئولان در سیل

واکنش‌ها به عکس یادگاری مسئولان در سیل

پس از سیل ویرانگر امام‌زاده داوود، دومین شوک خبری، نحوه حضور شهردار (بدون چکمه) تهران و برخی دیگر از مسئولان در بقایای این سیلاب بود. برخی از نمایندگان مجلس، وزرا و شهردار تهران با لباس‌های رسمی و بدون تجهیزات کمک‌رسانی، با حضور در مناطق سیل‌زده استان تهران بویژه امام‌زاده داوود با پاچه‌های گِلی عکس یادگاری

پس از سیل ویرانگر امام‌زاده داوود، دومین شوک خبری، نحوه حضور شهردار (بدون چکمه) تهران و برخی دیگر از مسئولان در بقایای این سیلاب بود.

برخی از نمایندگان مجلس، وزرا و شهردار تهران با لباس‌های رسمی و بدون تجهیزات کمک‌رسانی، با حضور در مناطق سیل‌زده استان تهران بویژه امام‌زاده داوود با پاچه‌های گِلی عکس یادگاری گرفتند!

واکنش روزنامه جمهوری اسلامی به عکس نمایندگان در سیل

روزنامه جمهوری اسلامی نوشت با اشاره به متن بالا در این باره نوشت: این عکس‌های یادگاری در فضای مجازی با واکنش‌های کاربران مواجه شد. برخی از کاربران فضای مجازی گفتند: در چهره این افراد نه اثری از غم و دلهره مردمی بود که سیل خانه و زندگیشان را نابوده کرده و نه نشانی از خستگی آن امدادگری که بی‌ادعا در حال کمک به مردم است. تنها شباهت این‌ها با مردم سیل‌زده و امدادگران زحمتکش فقط «پاچه‌های گِلی» است وگرنه کدام انسان سیل‌زده‌ای در این شرایط به فکر انداختن عکس یادگاری است؟

تصویر مربوط به واکنش‌ها به عکس یادگاری مسئولان در سیل

واکنش روزنامه جوان به عکس نمایندگان در سیل

روزنامه جوان با اشاره به حضور چند نماینده مجلس در محل سیل امامزاده داود و گرفتن عکس یادگاری نوشت: آستین بالا زدن مسئولان، قبل از سیل بیشتر اثر داره یا پاچه بالا دادن بعد سیل؟! در عصری که اینطور اتفاقات پیش‌بینی میشود، نباید زیرساخت‌های جلوگیری رو چک و تقویت کنند؟ گذشته از هشدار نباید مردم را تخلیه کنند؟

این روزنامه همچنین به نقل از هدایت خادمی نماینده سابق مجلس نوشت: وقتی برای یک سیل ۱۰سانتیمتری لباس و چکمه نداریم و مسئولان مجبورند با کت و شلوار و کفش کتانی و چرمی به دل سیل بزنند، اگر خدای نکرده زلزله‌ای در تهران بیاید چه کنیم! بدون آموزش مسئولان حتی در استفاده از البسه مناسب و نداشتن تجهیزات و بیمارستان، فقط با کت و شلوار چه میشه کرد!

تصویر مربوط به واکنش‌ها به عکس یادگاری مسئولان در سیل

مخاطب گرامی، ارسال نظر پیشنهاد و انتقاد نسبت به خبر فوق در بخش ثبت دیدگاه، موجب امتنان است.

 

ع

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....