تاریخ انتشار : جمعه 25 تیر 1400 - 22:27
کد خبر : 53865

وام مسکن ۵۵۰ میلیونی برای بازنشستگان

وام مسکن ۵۵۰ میلیونی برای بازنشستگان

سقف وام مسکن پرداختی به کارکنان و بازنشستگان عضو صندوق نفت تا ۵۵۰ میلیون تومان افزایش یافت. در حالی که سقف وام مسکن از طریق خرید اوراق مسکن برای زوج‌های جوان ۲۴۰ میلیون تومان است اما در خبری جدید اعلام شده است: سقف وام مسکن پرداختی به کارکنان و بازنشستگان عضو صندوق نفت تا ۵۵۰

سقف وام مسکن پرداختی به کارکنان و بازنشستگان عضو صندوق نفت تا ۵۵۰ میلیون تومان افزایش یافت.

در حالی که سقف وام مسکن از طریق خرید اوراق مسکن برای زوج‌های جوان ۲۴۰ میلیون تومان است اما در خبری جدید اعلام شده است: سقف وام مسکن پرداختی به کارکنان و بازنشستگان عضو صندوق نفت تا ۵۵۰ میلیون تومان افزایش یافت.

به گزارش اقتصاددان به نقل از تجارت‌نیوز  ،  طبق اعلام صندوق پس‌انداز و رفاه کارکنان صنعت نفت، به‌ منظور کمک به تأمین مسکن کارکنان و بازنشستگان صنعت نفت، هیئت امنای صندوق بازنشستگی صنعت نفت، مقرر کرد که به هریک از اعضای صندوق تا مبلغ ۳۵۰ میلیون تومان به‌صورت انفرادی و برای زوج‌های عضو صندوق تا مبلغ ۵۰۰ میلیون تومان وام مسکن با اقساط ۱۲ ساله و نرخ بهره ۹ درصد تعلق گیرد.

افزون بر این، مطابق هماهنگی انجام‌شده با بانک‌های عامل مقرر شده که به‌عنوان مکمل، به هر فرد عضو صندوق، مشروط به اینکه دریافتی/ مستمری حقوق ماهانه او، اجازه بازپرداخت اقساط را بدهد، تا مبلغ ۲۰۰ میلیون تومان نیز با اقساط پنج ساله و بهره حدود ۱۴ درصد، وام تکمیلی مسکن اعطا شود.

مخاطب گرامی، ارسال نظر پیشنهاد و انتقاد نسبت به خبر فوق در بخش ثبت دیدگاه، موجب امتنان است.

ع

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....